Обява за набиране на персонал за предоставяне на грижи в Център за грижа за лица с различни форми на деменция
вторник, 21 юни 2022
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
Община Русе в качеството си на бенефициент по Проект „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция в Община Русе“ по административен договор BG05M9OP001-2.090-0020-C01, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.090 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“ по ОП „Развитие на човешките ресурси 2014-2020 публикува обява за процедура за подбор на персонал за предоставяне на новите услуги.
ОБЯВА ЗА ПОДБОР
за набиране на персонал за предоставяне на грижи в Център за грижа за лица с различни форми на деменция за длъжностите, обявени по-долу. В текста на обявата се използва съкращението „Център за грижа“ като се имат предвид назованите два центъра по проекта.
Медицинска сестра – 2.5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
Завършено образование по специалност „Медицинска сестра“
Образователно-квалификационна степен – „бакалавър” или „магистър“
Области на образование: специалността „Медицинска сестра“, професионално направление 7.5„Здравни грижи от област на висше образование 7. Здравеопазване и спорт.
Професионален опит – не се изисква;
Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва медицинска помощ, съобразно компетенциите си и съобразно медицинския стандарт за съответното заболяване
Разработва планове за здравни грижи на потребителите;
Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалните услуги и в преразглеждането им;
Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
Регистрира назначенията, извършените манипулации и изразходваните лекарства и консумативи в специален регистър, въведен в Центъра за грижи;
Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.
Изпълнява задачи, свързани със здравното образование на потребителите и информирането им за конкретни проблеми за тяхното здраве.
Участва в обучения и супервизии на персонала.
Психолог – 0.5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
Завършено висше образование;
Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
Области на образование: Професионално направление 3.2. Психология от Област на висше образование 3.Социални, стопански и правни науки.
Професионален опит – минимум 1 /една/ година в социалната сфера;
Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на Центъра за грижа;
Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в Центъра за грижи и извън него , работи за социално включване на потребителите и др.
Участва в обучения и супервизии на персонала.
Санитари/болногледачи – 2.5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
Завършено основно или средно образование;
Професионален опит – не се изисква;
Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в специализираните медицински кабинети, залите за видеонаблюдения, общите помещения в Центъра за грижи;
Извършва тоалет на потребителите при необходимост;
Проветрява помещенията, отговаря за пране и миене на посуда, кухненски инвентар, участва в хигиенизирането на двора, окопаването на цветни алеи и др.;
Почиства и дезинфекцира стаите, които обитават потребителите, общите и санитарните помещения;
Подпомага и съдейства за дейността на медицинските, здравни и социални специалисти при предоставянето на услугите в Центъра за грижи;
Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.
Участва в обучения и супервизии на персонала.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
Кандидатите да имат познания и опит в работата с лица в неравностойно положение, на лица с различни видове увреждания ,да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги.Умения, опит и мотивация за работа с лица в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции. При кандидатите за управител, дългогодишният управленски опит и работа в сферата на социалните услуги и участие в проекти в социалната сфера ще се счита за предимство.
Необходими документи за кандидатстване:
Писмено заявление за участие по образец /Приложение 2/;
Автобиография (европейски формат) /Приложение 3/
Копие от документ за самоличност;
Копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;
Начин на провеждане на подбора:
1. Първи етап - разглеждане и проверка на подадените по документи за съответствие със обявените изисквания за съответната длъжност;
2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Община Русе.
Екипът за управление на Проекта организира приема на документи от кандидатите за обявените длъжности, като осигурява:
обособено място – гр. Русе, ул. Черно море № 2, стая 13 и стая 24, всеки работен ден от 8.30 до 12.30 часа и от 13.00 до 17.00 часа;
необходимото количество бланки по образците, след което се завеждат в деловодната система на Община Русе.
Краен срок за подаване на документите - до 17.00 часа на 24.06.2022 г.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците:информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ 2, и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.
На одобрените кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.
Приложение на автобиография можете да намерите тук.
Заявление за участие в подбор можете да изтеглите от тук.
Община Русе използва „бисквитки”, за да направи сайта ни по–ефективен, по–сигурен за потребителите, както и за да улесни ползването му. Чрез промяна на настройките във Вашия интернет браузър можете да деактивирате или ограничите прехвърлянето на „бисквитки”, но използването в пълен обем на някои от нейните функции вече евентуално няма да е възможно.