Пропускане до съдържанието на страницата

Повторен публичен търг с явно наддаване на 14.12.2022 г.

петък, 18 ноември 2022

О Б Щ И Н А Р У С Е

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-3739 от 15.11.2022 г. на Зам.- кметa на Община Русе с Ресор „Икономика и международно сътрудничество“,

О Б Я В Я В А:

1. Повторен публичен търг с явно наддаване на 14.12.2022 г. от 13:30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години, на обособена част от имот – публична общинска собственост, с площ от 9,00 кв. м., разположена на първи етаж в двуетажна масивна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.7.362.4, със застроена площ на цялата сграда – 588,00 кв. м., с предназначение – Сграда за образование, разположена в поземлен имот с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.7.362, с административен адрес: гр. Русе, ж. к. „Изток“, ул. „Измаил“ №2, описана в Акт за публична общинска собственост (АПОС) №7125/16.12.2013 г., предоставена за управление на СУПНЕ „Фридрих Шилер“, която част се отдава под наем като книжарница, с начална тръжна месечна наемна цена – 26,00 лв. (Двадесет и шест лева) без включен ДДС, стъпка на наддаване – 2,00 лв. (Два лева) и депозит за участие – 156,00 лв. (Сто петдесет и шест лева).

2. Определям вид на търга - повторен, публичен с явно наддаване.

3. За тръжната документация, се заплаща цена от 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF.

Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9:00 ч. на 21.11.2022 г. до 17:30 ч. на 02.12.2022 г. и се получава от гише №2, към Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

4. Оглед на обектa се извършва всеки работен ден от 10:00 ч. на 21.11.2022 г. до 15:00 ч. на 02.12.2022 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.

5. Депозит за участие – се внася след закупуване на тръжна документация от 9:00 ч. на 21.11.2022 г. до 17:00 ч. на 09.12.2022 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе. За депозит се приема парична вноска в посочения размер, преведена по посочената банкова сметка в посочения срок.

6. Подаване на документите - до Кмета на Община Русе в запечатан, непрозрачен плик, от 9:00 ч. на 21.11.2022 г. до 17:30 ч. на 09.12.2022 г. на гише №2 в Центъра за информационно и административно обслужване - Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.

7. За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”ТНОЗП” към дирекция „УС“.

 

 

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/