Димитър Генков
Секретар
e-mail:
sekretar@ruse-bg.eu
Телефон:
082/881 812
Секретарят на общината организира и координира функционирането на общинската администрация и следи за точното спазване на нормативните актове.
Секретарят на общината организира и отговаря за:
1. дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
2. организира деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
3. дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
4. разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на общината;
5. работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
6. поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми;
7. спазването на Вътрешни правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
8. изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията. Закона за държавния служител, и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение, като упражнява и съответния контрол;
9. ръководи и контролира дейността на Дирекция „Местни данъци и такси'';
10. при необходимост осъществява контакт с държавни и други институции във връзка с администриране на местните данъци и такси;
11. контролира изпълнението на бюджета в частта приходи от местни данъци и такси;
12. оценяването на служителите в общинската администрация.
13. утвърждаване длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
14. утвърждаване плана за периодична професионална подготовка и допълнителна квалификация на общинските служители;
15. воденето на регистъра на вероизповеданията;
16. връзката и координацията с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината, в рамките на компетентността на общината;
17. дейностите по мобилизационната подготовка в общината, като упражнява и съответния контрол, в рамките на своите правомощия и компетентност;
18. международното сътрудничество на общината, двустранните и многостранни проекти, в които тя участва, които осигурява технически, като събира и предоставя информация;
19. обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;
20. Изпълнение и на други функции, възложени му от Кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт;
21. Kоординира действията на заместник-кметовете и директорите на дирекции по осъществяване на функциите по СФУК, координиране на целите и политиките по финансово управление и контрол съгласно утвърдена методология.