Пропускане до съдържанието на страницата

Секретар

 

Димитър Генков

Секретар

Телефон

082/881 812

 

Секретарят на общината организира и координира функционирането на общинската администрация и следи за точното спазване на нормативните актове.

Секретарят на общината организира и отговаря за:

1. дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;

2. организира деловодното обслужване , документооборота  и общинския архив;

3.дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;

4. разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на общината;

5. работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;

6. поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми;

7. утвърждава Вътрешни правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;

8. изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение, като упражнява и съответния контрол;

9.  оценяването на служителите в общинската администрация;

10. утвърждаване длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;

11. утвърждаване плана за периодична професионална подготовка и допълнителна квалификация на общинските служители;

12. воденето на регистъра на вероизповеданията;

13. връзката и координацията с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината , в рамките на компетентността на общината;

14. дейностите по мобилизационната подготовка в общината, като упражнява и съответния контрол, в рамките на своите правомощия и компетентност;

15. международното сътрудничество на общината, двустранните и многостранни проекти, в които тя участва, които осигурява технически, като събира и предоставя информация;

16. обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;

17. изпълнение и на други функции, възложени му от Кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.

18. координира действията на заместник-кметовете и директорите на дирекции по осъществяване на функциите по СФУК, координиране на целите и политиките по финансово управление и контрол съгласно утвърдена методология.

 

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/