Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за директор на Общински младежки дом

събота, 27 юни 2015

                                               ОБЯВЛЕНИЕ

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл.”Свобода” №6 на основание чл.90, ал.2 и чл.91, ал.1 от Кодекса на труда  и Заповед № ЧР 43/26.06.2015г.на Кмета на Община Русе

                                        ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „Директор” на Общински младежки дом
Място на работа – гр.Русе, ул. „Райко Даскалов“№2а        

Конкурсът да се проведе при следните условия:

І. Изисквания за длъжността:

1. Образование - висше с образователна-квалификационна степен „магистър”.

2. Професионално направление: икономика, право.     

3. Професионален опит -не по-малко от 5 /пет/ години.

4. Срок за заемане на длъжността – 3 /три / години.

Други умения и компетенции:

Задълбочено познаване и опит в прилагането на Кодекса на труда, Закона за държавния бюджет, Закона за счетоводството, Закона за младежта, Програма „Еразъм+“ в сектор Младеж, Национална програма за младежта на ММС, Програма на Община Русе 2011-2015г., Общински годишен план за младежта 2015г., приет с Решение на Общински съвет Русе и други нормативни актове.

Отлични комуникационни и организационни умения; умения за работа и управление на екип; опит в провеждане на младежки кампании; умения за преговори; опит в разработването и изпълнението на микро и макро концепции в областта на младежките дейности.

Като предимство се счита:

Компютърни умения – Word, Excel и други софтуерни продукти.

Ползване на чужд език.

ІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Директорът на Общински младежки дом /ОМД/ ръководи, организира , координира и контролира цялостната дейност на различните клубове, състави, форми и инициативи. Определя целите, разработва стратегиите, програмите и политиките на ОМД, като одобрява материални, човешки или финансови ресурси за изпълнението им. Управлява бюджета, контролира разходите и гарантира ефективното използване на ресурсите. Представлява

ОМД пред обществени, общински, държавни и международни организации и форуми.

ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.

2. Защита на концепция за управление и развитие на ОМД

3. Интервю за оценка на:

а/ Стратегическа, лидерска и управленска компетентност – Визия за бъдещо развитие на Общински младежки дом при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори; мотивиране и развиване на служителите за постигане на значими индивидуални и организационни цели;

б/ Ориентация към резултати – умения за определяне на текущите приоритети и създаване на организация за постигане на заложените цели и задачи по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат;

в/ Компетентност за преговори и убеждаване и работа в екип – познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на директора на ОМД; убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни; управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

ІV. Необходими документи:

1. Писмено заявление за участие в конкурса свободен текст.

2. Копие от документи за придобито образование, квалификация и специалност.

3. Копия от документи удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит, както и други придобити умения и професионални компетентности.

4. Автобиография- европейски формат

5. Свидетелство за съдимост;

6. Концепция за управление и развитие на Общински младежки дом за срок от 3 години, в два екземпляра и обем до 4 страници - А4 , подписана и запечатана от кандидата в непрозрачен плик, която да съдържа следните раздели:

а/ Тенденции и възможности за развитие;

б/ Определяне на визия, цели, приоритетните области на работа;

в/ Организационна структура, управление и финансиране;

г/ Приложимост и етапи за реализация на концепцията.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V. Място и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие се представят в срок от 1 /един/ месец от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр.Русе, пл. „Свобода № 6 “ - Община Русе, ІІ етаж, стая 204  отдел „Човешки ресурси “, тел. 082/ 506-665 или 506-777.

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/