Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжност 'Главен архитект'

събота, 09 януари 2016

                                               ОБЯВЛЕНИЕ

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР05/07.01. 2016 г. на Кмета на Община Русе

                                         ОБЯВЯВА КОНКУРС

             за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен архитект” на Община Русе – 1 щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – магистър

2. Години на професионален опит – 4 /четири/

3. Минимален ранг – ІІІ младши

4. Размер на основната заплата за  І степен на ръководно ниво 6А  от 430 до 1600лв.

Б. Специфични изисквания предвидени в Закона за устройство на територията и длъжностната  характеристика:

1. Професионална област на висшето образование – Архитектура, строителство и геодезия, специалност „Архитектура“ .

2. Придобита пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й.

3. Професионален опит най –малко 4 години - да е придобит в области на дейност свързана с проектиране, строителство, контрол в строителството, опит в административното обслужване

В. Допълнителни умения:

1. Да познава и правилно прилага: Закона за устройство на територията и подзаконовите му нормативни актове, Закона за кадастър и имотния регистър, Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, Закона за общинската собственост, Закона за държавната собственост. Закона за административните нарушения и наказания, Административно процесуалния кодекс, Закона за собствеността, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за държавния служител, Наредби на Общински съвет – Русе и други.

2. Да притежава умения за анализиране и  разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя , отчитане на различни гледни точки; умения за  изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда ;  умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията. 

ІV. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по  образец;

3. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност, документи удостоверяващи пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от ЗУТ, издадени от компетентен за това орган;

4. Копия от документи удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/ или придобития ранг като държавен служител;

5. Автобиография (европейски формат);

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V­І. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението  на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода № 6 “ - Община

Русе, ІІ етаж, стая 204 - отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти : телефон 082 / 881-777 илиGSM 0885/397 844.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Ръководи, координира и контролира дейностите по устройственото планиране, проектирането и строителството на територията на Община Русе, координира и контролира дейността на дирекция „Устройство на територията и контрол по строителството“ и издава административни актове съобразно правомощията, предоставени му по ЗУТ.           

ІХ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – 1200 лв.

Заявление за уастие

Декларация по чл.9 от НПКДС

Декларация по чл.17 ал.2 т.1 от НПКДС

 

 

 

 

           

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/