Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжност 'Главен архитект'

събота, 09 януари 2016

                                               ОБЯВЛЕНИЕ

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР05/07.01. 2016 г. на Кмета на Община Русе

                                         ОБЯВЯВА КОНКУРС

             за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен архитект” на Община Русе – 1 щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – магистър

2. Години на професионален опит – 4 /четири/

3. Минимален ранг – ІІІ младши

4. Размер на основната заплата за  І степен на ръководно ниво 6А  от 430 до 1600лв.

Б. Специфични изисквания предвидени в Закона за устройство на територията и длъжностната  характеристика:

1. Професионална област на висшето образование – Архитектура, строителство и геодезия, специалност „Архитектура“ .

2. Придобита пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й.

3. Професионален опит най –малко 4 години - да е придобит в области на дейност свързана с проектиране, строителство, контрол в строителството, опит в административното обслужване

В. Допълнителни умения:

1. Да познава и правилно прилага: Закона за устройство на територията и подзаконовите му нормативни актове, Закона за кадастър и имотния регистър, Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, Закона за общинската собственост, Закона за държавната собственост. Закона за административните нарушения и наказания, Административно процесуалния кодекс, Закона за собствеността, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за държавния служител, Наредби на Общински съвет – Русе и други.

2. Да притежава умения за анализиране и  разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя , отчитане на различни гледни точки; умения за  изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда ;  умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията. 

ІV. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по  образец;

3. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност, документи удостоверяващи пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от ЗУТ, издадени от компетентен за това орган;

4. Копия от документи удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/ или придобития ранг като държавен служител;

5. Автобиография (европейски формат);

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V­І. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението  на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода № 6 “ - Община

Русе, ІІ етаж, стая 204 - отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти : телефон 082 / 881-777 илиGSM 0885/397 844.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Ръководи, координира и контролира дейностите по устройственото планиране, проектирането и строителството на територията на Община Русе, координира и контролира дейността на дирекция „Устройство на територията и контрол по строителството“ и издава административни актове съобразно правомощията, предоставени му по ЗУТ.           

ІХ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – 1200 лв.

Заявление за уастие

Декларация по чл.9 от НПКДС

Декларация по чл.17 ал.2 т.1 от НПКДС

 

 

 

 

           

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/