Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността „ДИРЕКТОР ПРЕДПРИЯТИЕ” на Общинско предприятие „Обреден дом”

понеделник, 24 февруари 2020

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда,във връзка с чл. 8, ал. 1 от Правилника за организацията, дейността и управлението на Общинско предприятие „Обреден дом”, приет с Решение № 1066 по Протокол № 40/17.07.2014 г. на Общински съвет – Русе и Заповед № ЧР 17 от 21.02.2020 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „ДИРЕКТОР ПРЕДПРИЯТИЕна Общинско предприятие „Обреден дом” в гр. Русе – 1 /едно/ работно мястопри следните условия:

 

            І. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

            1. Образование – висше с образователна-квалификационна степен „Бакалавър”,

            2. Области на висшето образование – Социални стопански и правни науки, Технически науки

3. Професионален опит – най-малко 5 години управленски, мениджърски и/или в областта на висшето образование.

            Други умения и компетенции, които се считат за предимство:

  • Владеене на английски език – работно ниво
  • Компютърни умения и работа сMicrosoft Office; Explorer;
  • Валидна шофьорска книжка
  • Мениджърски и/или управленски опит

 

            ІІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.

            2. Защита на концепция за управление и развитие на ОП „Обреден дом”

3. Интервю за оценка на:

             а/ Стратегическа, лидерска и управленска компетентност – Визия за бъдещо развитие на предприятието; участие и реализиране на инвестиционни проекти; умения за контролиране на движимите и недвижими активи; мотивиране и развиване на служителите; опит в държавната администрация;

             б/ Ориентация към резултати – умения за определяне на текущите приоритети; подготвяне на финансов анализ за разходите и приходите преди поставяне на задача и контрол на графиците за изпълнение в рамките на договорените срокове  и финансови параметри; създаване на добра организация за административно и техническо поддържане на ритуалните зали и гробищните паркове с цел постигане на целите по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат;

             в/ Компетентност за водене на преговори и договаряне с клиенти, доставчици, изпълнители  – познаване и ползване на нормативните актове; убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни; управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

 

ІІІ. Вид правоотношение: срочно трудово - споразумение по чл. 107 от Кодекса на труда за срок от 3 години.

 

ІV. Необходими документи:

            1. Писмено заявление за участие в конкурса /свободен текст/.

2. Автобиография - европейски формат

            3. Копия от документи за придобита образование, квалификация и специалност.

            4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, както и други придобити умения и професионални компетентности.

            5. Концепция за управление и развитие на ОП „Обреден дом” за срок от 3 години, в обем до 3 страници (А4 , шрифт - Times New Roman, размер на шрифта 12) в два еднакви екземпляра, всеки от които е неподписан.

Разработената концепция трябва да съдържа следните раздели:

I. Анализ и оценка на състоянието и дейността;

II. Тенденции и възможности за развитие;

            III. Определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността.

            IV. Приложимост и етапи за реализация на концепцията.

 

            V. Място и срок за подаване на документите за участие:

            Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник в срок от 1 /един/ месец от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода № 6 “ - Община Русе, ІІ етаж, стая 204 отдел „Човешки ресурси“, всеки работен ден от 08.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.30 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. Телефон за контакти тел. 082/ 506-665 и 082/ 506-777.

            Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник.

                       

            VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: на информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и на електронната страница на Община Русе.

 

            VІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 Директорът на ОП „Обреден дом” ръководи, организира, координира и контролира цялостната дейност на предприятието по официалните семейни обреди – сватба, именуване, погребение и помен, както и по стопанисването, управлението и поддържането на гробищните паркове „Чародейка“ и „Басарбово“.

 

            Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите, за да се запознаят с нея, от отдел „Човешки ресурси “.

 

 

 

 ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе

 

           

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/