Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността „ДИРЕКТОР ПРЕДПРИЯТИЕ” на Общинско предприятие „Управление на общинските имоти”

петък, 13 март 2020

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда,във връзка с чл. 8 от Правилника за организацията, дейността и управлението на Общинско предприятие „Управление на общинските имоти”, приет с Решение № 364 от 15.11.2012 г. , изменен с Решение № 1331 от 26.03.2015 г. на Общински съвет – Русе и Заповед № ЧР 24 от 12.03.2020 г.на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „ДИРЕКТОР ПРЕДПРИЯТИЕна Общинско предприятие „Управление на общинските имоти” в гр. Русе – 1 /едно/ работно мястопри следните условия:

            І. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

            1. Образование – висше с образователна-квалификационна степен „Бакалавър”

            2. Области на висшето образование – Социални, стопански и правни науки, Сигурност и отбрана.

3. Професионален опит – най-малко 4 години управленски, мениджърски и/или в областта на висшето образование

            Други умения и компетенции, които се считат за предимство:

  • Компютърни умения и работа сMicrosoft Office; Explorer;
  • Валидна шофьорска книжка
  • Мениджърски и/или управленски опит

 

            ІІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.

            2. Защита на концепция за управление и развитие на ОП „Управление на общинските имоти“

3. Интервю за оценка на:

             а/ Стратегическа, лидерска и управленска компетентност – Визия за бъдещо развитие на предприятието; участие и реализиране на инвестиционни проекти; умения за контролиране на движимите и недвижими активи; мотивиране и развиване на служителите;

             б/ Ориентация към резултати – умения за определяне на текущите приоритети; подготвяне на финансов анализ за разходите и приходите преди поставяне на задача и контрол на графиците за изпълнение в рамките на договорените срокове  и финансови параметри; създаване на добра организация за административно и техническо поддържане на общинските жилищни имоти с цел постигане на целите по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат;

в/ Компетентност за водене на преговори и договаряне - познаване и ползване на нормативните актове; убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;

 

ІІІ. Вид правоотношение: срочно трудово - споразумение по чл. 107 от Кодекса на труда за срок от 3 години.

 

ІV. Необходими документи:

            1. Писмено заявление за участие в конкурса /свободен текст/.

2. Автобиография - европейски формат

            3. Копия от документи за придобита образование, квалификация и специалност.

            4. Копия от документи удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит, както и други придобити умения и професионални компетентности.

            5. Концепция за управление и развитие на ОП „Управление на общинските имоти“ за срок от 3 години, в обем до 3 страници (А4 , шрифт - Times New Roman, размер на шрифта 12) в два еднакви екземпляра, всеки от които е неподписан.

Разработената концепция трябва да съдържа следните раздели:

I. Анализ и оценка на състоянието и дейността;

II. Тенденции и възможности за развитие;

III. Определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението и организацията на дейността.

 

            V. Място и срок за подаване на документите за участие:

            Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник в срок от 1 /един/ месец от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода № 6 “ - Община Русе, ІІ етаж, стая 204 отдел „Човешки ресурси“, всеки работен ден от 08.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.30 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. Телефон за контакти тел. 082/ 506-665 и 082/ 506-777.

            Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник.

                       

            VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: на информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

 

            VІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 Директорът на ОП „Управление на общинските имоти” ръководи, организира, координира и контролира цялостната дейност на предприятието, във връзка с управлението и стопанисването на общинските жилищни имоти на територията на Община Русе.

 

VІІI. Минимален размер на основната заплата – 1 200 лв.

 

            Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите, за да се запознаят с нея, от отдел „Човешки ресурси “.

 

 

 

 ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/