Пропускане до съдържанието на страницата

Kонкурс за длъжността „Главен архитект”

петък, 25 февруари 2022

О Б Я В Л Е Н И Е

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр. Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 19 / 24.02.2022 г. на Кмета на Община Русе

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен архитект” -  1 щатна бройка

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификации:

А. Минимални изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – магистър

            2. Години на професионален опит – 4 /четири/ години

            3. Минимален ранг – III /трети/ младши       

Б Специфични изисквания за заемане на длъжността:

1. Професионална област на висшето образование, съгласно Класификатора на висшето образование: Технически науки , професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, специалност „Архитектура“;

2. Съгласно чл. 5, ал. 2 , изр. 2 от Закона за устройство на територията кандидатите следва да имат придобита пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й /две години като служители по трудов договор с проектант с пълна проектантска правоспособност, или четири години като проектанти на свободна практика или като служители по служебно правоотношение или по трудово правоотношение на основен трудов договор на длъжност, за която се изисква съответното образование/

3. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител.

            4. Професионален опит съобразно чл. 13 от Закона за администрацията и чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията: най – малко 4 години да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени за длъжността;

            В Допълнителни умения и квалификации:

           1. Личностни умения и компетентности: да има визия за бъдещо развитие на организацията при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори; да умее да формулира и прави преглед на стратегическите планове на Община Русе; да определя приоритетите и осигурява оптимално разпределение на ресурсите, умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, много добро познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми;

            2. Отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността по устройственото планиране, инвестиционно проектиране и строителство, контрол  на дейността по устройство на територията, кадастър и регулация, включително ЗУТ, ЗМСМА и други специализирани законови нормативни актове;

            3. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати.

ІІІ. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест по чл. 33, ал.1, т.1  от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.

Тестът ще си проведе в администрацията на Органа по назначаване и ще включва познания относно администрацията и въпроси свързани с правилното прилагане на следните закони и подзаконови актове към тях: Закона за устройство на територията, Закона за кадастъра и имотния регистър, Закона за общинската собственост, Закона за държавната собственост, Закона за държавния служител, Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Наредби на Общински съвет – Русе и други.

При провеждане на интервюто, конкурсната комисия ще преценява качествата на кандидатите по 5 – степенна скала по 7 показателя съобразно Формуляр за преценка на кандидате от интервю за ръководни длъжности - Приложение № 6 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл.

ІV. Необходими документи за кандидатстване:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;
  2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност;

4. Копия от документи, удостоверяващи пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването ѝ, съгласно чл. 5, ал. 2 от ЗУТ, издадени от компетентен за това орган.

5. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

6. Автобиография (европейски формат).

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V­. Място  и срок за подаване на документи :

Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “; тел. 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Документи могат да се подават по електронен път на електронна поща mayor@ruse-bg.eu, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, останалите копия на изискуемите документи по т.3, 4, и 5 да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.

VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: Списъците и всички съобщения, във връзка с конкурса се обявяват на  електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

VІІ. Кратко описание на длъжността по Устройствен правилник, Закона за устройство на територията и Наредбата за прилагане на Класификатора на длъжностите в администрацията:

Ръководи, координира и контролира дейностите по устройственото планиране, проектирането и строителството на територията на Община Русе. Осъществява самостоятелно правомощия,  функции и задачи, регламентирани в Закон за устройство на територията /ЗУТ/, Закона за кадастъра и имотния регистър /ЗКИР/ и подзаконовата нормативна уредба по прилагането им; ръководи и контролира работата на общински експертен съвет по устройство на територията; координира и контролира дейностите на създадените дирекции в Общинска администрация Русе за изпълнение на функциите и задачите по устройството на територията; издава административни актове, съобразно правомощията, представени му по ЗУТ.

VІІІ. Начина на определяне на размера на основната заплата:

Размерите на индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват в администрацията, се определят по преценка на работодателя, до достигнатия максимален размер на основните месечни заплати на служителите в съответното ниво и степен и са в зависимост от притежавания професионален опит, както следва:

1. при професионален опит до 5 години  в рамките на степен 1 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 790 лв.;

2. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 5 до 11 години – в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 810 лв.;

3. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 11 години – в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 850 лв.

            ІХ. С функциите на длъжността може да се запознаете от Устройствения правилник на Общинска администрация – Русе, наличен на официалната електронна страница на общината.  

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: www1.government.bg/ras

 

ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе


 

Заявление за участие може да изтеглите тук.

Декларация може да изтеглите тук.

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/