Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността „Главен инспектор” в отдел „Отчитане на приходите и обслужване на данъкоплатци“

петък, 07 август 2020

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 79/05.08.2020 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен инспектор” в отдел „Отчитане на приходите и обслужване на данъкоплатци“ към дирекция „Местни данъци и такси” – 1 щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията и Закона за държавния служител:

1. Степен на образование – бакалавър

2. Години на професионален опит – 2 /години/ години

3. Минимален ранг – ІV /четвърти/ младши        

4. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификация, съгласно длъжностната характеристика:

1. Професионална област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки.

2. Професионален опит: най – малко 2 години да е придобит в области на дейност свързани с прилагане на данъчното законодателство в сферата на осъществяване на контрол по прилагането му и/или установяване и администриране на задължения по ЗМДТ.

3. Да познава действащите закони и подзаконови актове в областта на: Закон за местните данъци и такси, Данъчно-осигурителен процесуален кодекс и всички други нормативни актове, свързани с контролните функции на длъжността Закона за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за държавния служител, Наредбите на Общински съвет – Русе

4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията.              

ІV. Начин на провеждане на конкурса:   Решаване на тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност в областта на Социални, стопански и правни науки;

4. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

5. Автобиография (европейски формат).

V­І. Място и срок за подаване на документи :

Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни  от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса : информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ или електронната страница на Община Русе.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

            Извършване на дейности по обслужването на физически и юридически лица по ЗМДТ, ДОПК, Наредба № 20, Наредба № 16 на Общински съвет – Русе и утвърдените процедури от НАП. Приемане и обработване на данъчни декларации по ЗМДТ. Проверки на декларирани данни. Издаване и връчване съобщения, удостоверения и др. документи, свързани с данъчното облагане. Организиране на доброволното изпълнение на данъчните задължения. Установяване на административни нарушения по ЗМДТ, ДОПК, ЗАНН.   

ІХ. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 610 лв.

/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението/.

Х. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел  „Човешки ресурси “.

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: www1.government.bg/ras

ЕНЧО ЕНЧЕВ

За Кмет на Община Русе,

съгласно Заповед № РД-01-1714/06.07.2020 г.  

 


Декларация за участие в конкурс чл. 17; ал.3; т 1 от НПКПМДСЛл. може да изтеглите тук.

Заявление за участие в конкурс може да изтеглите от тук.

 

           

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/