понеделник, 29 февруари 2016
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 25 / 26.02.2016 г. на Кмета на Община Русе
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за назначаване на държавен служител при следните условия:
І. Конкурсът се обявява за длъжността Младши експерт в дирекция „Европейско развитие“ при Община Русе – 1 бройка.
ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:
А. Минимални изисквания за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
1. Степен на образование – професионален бакалавър
2. Години на професионален опит – не се изисква
3. Минимален ранг – V-ти младши
Б. Специфични изисквания за длъжността, съгласно длъжностна характеристика:
1. Професионална област на висшето образование: Социални, стопански и правни науки или Технически науки.
2. Професионален опит: не се изисква
3. Да познава нормативната уредба и документите със стратегически и програмен характер, кореспондиращи с дейността на Дирекцията, в т.ч. Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионалното развитие и Правилника за неговото прилагане, Закона за публичните финанси, Закона за обществените поръчки, Кодекса за етичното поведение на държавния служител, Общинския план за развитие на Община Русе за периода 2014 – 2020г, Стратегията на ЕС за Дунавския регион, както и релевантните наредби и решения и на Общински съвет – Русе в областта на планирането и общинските финанси.
4. Да владее английски език (писмено и говоримо). Ползването на други западни езици (напр. немски и/ или френски) е предимство.
5. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията.
ІV. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.
V. Необходими документи за кандидатстване:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по образец;
3. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност в областта на Социални, стопански, правни науки или Технически науки;
4. Копия от документи удостоверяващи владеенето на чужд език;
5. Автобиография (европейски формат);
6. Мотивационно писмо в свободен текст и обем от 1 до 1,5 печатни страници.
Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.
VІ. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6 - Община
Русе, ІІ етаж, стая 204 - отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082/881-665
VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.
VІІІ. Кратко описание на длъжността:
Проучва, събира, систематизира и обобщава информация, поддържа и обработва регистри и бази данни, свързани с подготовката, реализацията и мониторинга на изпълнението на Общинския план за развитие на Община Русе и Програмата на Кмета за управление през мандата.
Осигурява информация за възможните източници за финансиране на проекти от фондовете на ЕС, както и от международни и национални програми и донорски организации.
Техническо и логистично подпомага работата на Дирекцията във връзка с координирането на процесите на разработване и мониторинг на проекти, финансирани от фондовете на ЕС, както и от международни и национални програми и донорски организации.
Участва в дейностите на Общината в сферата на международното и трансгранично сътрудничество, както и на комуникацията и партньорството с правителствени, частни и граждански организации от страната и чужбина.
Участва в провеждането на кореспонденция, в т.ч. подготвя отговори на запитвания от страна на физически и юридически лица във връзка с дейността на дирекцията.
ІХ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – за I степен на експертно ниво 7 от 420 – 1100 лв.
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРСА
ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ. 17 АЛ.2 Т.1 ОТ НПКДС
Последни " Търгове и конкурси"
Повторен публичен търг с явно наддаване за продажба на СОС с идентификатор
петък, 22 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Началник отдел” на отдел „Инфраструктура…
четвъртък, 21 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Старши инспектор” в отдел „Строителен контрол“
четвъртък, 21 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на сграда частна общинска собственост
четвъртък, 14 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на имот частна общинска собственост
петък, 01 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обекти – публична…
петък, 01 ноември 2024