Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността 'Младши експерт' в дирекция 'Европейско развитие'

понеделник, 29 февруари 2016

                                               ОБЯВЛЕНИЕ

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 25 / 26.02.2016 г. на Кмета на Община Русе

                                         ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността Младши експерт в дирекция „Европейско развитие“ при Община Русе – 1 бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – професионален бакалавър

2. Години на професионален опит – не се изисква

3. Минимален ранг – V-ти младши

Б. Специфични изисквания за длъжността, съгласно длъжностна характеристика:

1. Професионална област на висшето образование: Социални, стопански и правни науки или Технически науки.

2. Професионален опит: не се изисква

3. Да познава нормативната уредба и документите със стратегически и програмен характер, кореспондиращи с дейността на Дирекцията, в т.ч. Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионалното развитие и Правилника за неговото прилагане, Закона за публичните финанси, Закона за обществените поръчки, Кодекса за етичното поведение на държавния служител, Общинския план за развитие на Община Русе за периода 2014 – 2020г, Стратегията на ЕС за Дунавския регион, както и релевантните наредби и решения и на Общински съвет – Русе в областта на планирането и общинските финанси.

4. Да владее английски език (писмено и говоримо). Ползването на други западни езици (напр. немски и/ или френски) е предимство.

5. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията. 

ІV. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по  образец;

3. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност в областта на Социални, стопански, правни науки или Технически науки;

4. Копия от документи удостоверяващи владеенето на чужд език;

5. Автобиография (европейски формат);

6. Мотивационно писмо в свободен текст и обем от 1 до 1,5 печатни страници.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V­І. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението  на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6 - Община

Русе, ІІ етаж, стая 204 - отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.  За контакти: телефон 082/881-665

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Проучва, събира, систематизира и обобщава информация, поддържа и обработва регистри и бази данни, свързани с подготовката, реализацията и мониторинга на изпълнението на Общинския план за развитие на Община Русе и Програмата на Кмета за управление през мандата.

Осигурява информация за възможните източници за финансиране на проекти от фондовете на ЕС, както и от международни и национални програми и донорски организации.

Техническо и логистично подпомага работата на Дирекцията във връзка с координирането на процесите на разработване и мониторинг на проекти, финансирани от фондовете на ЕС, както и от международни и национални програми и донорски организации.

Участва в дейностите на Общината в сферата на международното и трансгранично сътрудничество, както и на комуникацията и партньорството с правителствени, частни и граждански организации от страната и чужбина.

Участва в провеждането на кореспонденция, в т.ч. подготвя отговори на запитвания от страна на физически и юридически лица във връзка с дейността на дирекцията.

ІХ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – за I степен на експертно ниво 7 от 420 – 1100 лв.

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРСА

ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ. 17 АЛ.2 Т.1 ОТ НПКДС

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/