Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността 'Младши експерт' в дирекция 'Европейско развитие'

понеделник, 29 февруари 2016

                                               ОБЯВЛЕНИЕ

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 25 / 26.02.2016 г. на Кмета на Община Русе

                                         ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността Младши експерт в дирекция „Европейско развитие“ при Община Русе – 1 бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – професионален бакалавър

2. Години на професионален опит – не се изисква

3. Минимален ранг – V-ти младши

Б. Специфични изисквания за длъжността, съгласно длъжностна характеристика:

1. Професионална област на висшето образование: Социални, стопански и правни науки или Технически науки.

2. Професионален опит: не се изисква

3. Да познава нормативната уредба и документите със стратегически и програмен характер, кореспондиращи с дейността на Дирекцията, в т.ч. Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионалното развитие и Правилника за неговото прилагане, Закона за публичните финанси, Закона за обществените поръчки, Кодекса за етичното поведение на държавния служител, Общинския план за развитие на Община Русе за периода 2014 – 2020г, Стратегията на ЕС за Дунавския регион, както и релевантните наредби и решения и на Общински съвет – Русе в областта на планирането и общинските финанси.

4. Да владее английски език (писмено и говоримо). Ползването на други западни езици (напр. немски и/ или френски) е предимство.

5. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията. 

ІV. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по  образец;

3. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност в областта на Социални, стопански, правни науки или Технически науки;

4. Копия от документи удостоверяващи владеенето на чужд език;

5. Автобиография (европейски формат);

6. Мотивационно писмо в свободен текст и обем от 1 до 1,5 печатни страници.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V­І. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението  на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6 - Община

Русе, ІІ етаж, стая 204 - отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.  За контакти: телефон 082/881-665

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Проучва, събира, систематизира и обобщава информация, поддържа и обработва регистри и бази данни, свързани с подготовката, реализацията и мониторинга на изпълнението на Общинския план за развитие на Община Русе и Програмата на Кмета за управление през мандата.

Осигурява информация за възможните източници за финансиране на проекти от фондовете на ЕС, както и от международни и национални програми и донорски организации.

Техническо и логистично подпомага работата на Дирекцията във връзка с координирането на процесите на разработване и мониторинг на проекти, финансирани от фондовете на ЕС, както и от международни и национални програми и донорски организации.

Участва в дейностите на Общината в сферата на международното и трансгранично сътрудничество, както и на комуникацията и партньорството с правителствени, частни и граждански организации от страната и чужбина.

Участва в провеждането на кореспонденция, в т.ч. подготвя отговори на запитвания от страна на физически и юридически лица във връзка с дейността на дирекцията.

ІХ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – за I степен на експертно ниво 7 от 420 – 1100 лв.

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРСА

ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ. 17 АЛ.2 Т.1 ОТ НПКДС

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/