Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността „Началник на отдел” на отдел „Международно сътрудничество и проекти“

вторник, 18 август 2020

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 80 /05.08.2020 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

            І. Конкурсът се обявява за длъжността „Началник на отдел” на отдел „Международно сътрудничество и проекти“ към дирекция „Международни политики, стопански дейности и анализи” – 1 щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията и Закона за държавния служител:

            1. Степен на образование – бакалавър

            2. Години на професионален опит – 4 /четири/ години

            3. Минимален ранг – ІІІ /трети/ младши 

            4. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител.

            ІІІ. Допълнителни умения и квалификация, съгласно длъжностната характеристика:

            1. Професионална област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки.

            2. Професионален опит: най – малко 4 години да е придобит в области на дейност дейностите свързани с разработване и/или мониторинг на проекти, финансирани от фондовете на ЕС и международни и национални програми и донорски организации.

            3. Да познава действащите закони и подзаконови актове в областта на: Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионалното развитие и Правилника за неговото прилагане, Закона за публичните финанси, Закона за обществените поръчки, Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация, Общинския план за развитие на Община Русе за периода 2014 – 2020 г. и следващите планови документи. Вътрешните правила за изграждане и функциониране на СФУК в Община Русе, релевантните наредби и решения на Общински съвет – Русе в областта на планирането и общинските финанси, Оперативните програми 2014 – 2020 г., Програмите за териториално сътрудничество 2014 – 2020 г., Стратегията на ЕС за Дунавския регион и Стратегията „Европа 2020“

            4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията.   ІV. Начин на провеждане на конкурса:   Решаване на тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;
  2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/
  3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност в областта на Социални, стопански и правни науки;
  4. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
  5. Автобиография (европейски формат).

V­І. Място  и срок за подаване на документи :

 Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни  от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

            Методическо ръководство, организация и координация при разработване, актуализиране, изпълнение и отчитане на планови и стратегически документи на Общината. Участие в разработването на проекти и осъществяване на мониторинг, върху тяхното изпълнение. Събиране, систематизиране на информация, проучване на различни практики и структуриране на алтернативни решения, във връзка с дейността на Общината в сферата на териториалното сътрудничество.

            ІХ. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 630 лв.

/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението/.

             Х. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел  „Човешки ресурси “.

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: www1.government.bg/ras

 

 

 

 

ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе


  Заявление за участие в конкурса може да изтеглите тук.

  Декларация за участие в конкурса може да изтеглите тук.    

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/