Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за длъжността „Старши експерт” в отдел „ Гражданско състояние“ към дирекция „Административно обслужване”

вторник, 29 декември 2020

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 204/ 23.12.2020 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Старши експерт” в отдел „ Гражданско състояние“ към дирекция „Административно обслужване” – 1 щатна бройка

ІІ. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията и Закона за държавния служител:

            1. Степен на образование – бакалавър

            2. Години на професионален опит – 1 /една/ година

            3. Минимален ранг – V /пети/ младши    

            4. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител.

            ІІІ. Допълнителни умения и квалификация, съгласно длъжностната характеристика:

            1. Професионална област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки, Хуманитарни науки, Природни науки, математика и информатика или Технически науки;

            2. Професионален опит: най – малко 1 година да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността.

            3. Да познава действащите закони и подзаконови актове: Закона за българското гражданство, Закон за гражданската регистрация, Закона за защита на личните данни, Закона за наследството, Семейния кодекс, Изборен кодекс, Закона за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за държавния служител, Виенска конвенция от 1961 г., Регламент (ЕС) 2016/1191 на Европейския парламент и на Съвета от 6 юли 2016 г. за насърчаване на свободното движение на гражданите чрез опростяване на изискванията за представяне на някои официални документи в Европейския съюз и за изменение на Регламент (ЕС) №1024/2012 г., Наредбите на Общински съвет – Русе и др.

            4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията; познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията; умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.    

            ІV. Начин на провеждане на конкурса:   Решаване на тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност в областта на Социални, стопански и правни науки, Хуманитарни науки, Природни науки, математика и информатика или Технически науки.

4. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

5. Автобиография (европейски формат).

V­І. Място  и срок за подаване на документи :

 Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни  от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “; тел. 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите копия на изискуемите документи да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Разработване на експертни анализи и становища за подобряване на административното обслужване по гражданско състояние;

            Изпълнява функциите на длъжностно лице, съгласно разпоредбите на Закона за гражданска регистрация, извършване на административни услуги по гражданско състояние. 

            ІХ. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 610 лв.

/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението/.

             Х. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел  „Човешки ресурси “.

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: www1.government.bg/ras

 

ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе


Декларация за участие може да изтеглите тук.

Заявление за участие може да изтеглите тук.

           

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/