Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор дирекция” на дирекция „Контрол по срочността на документооборота, канцелария и комуникации“

петък, 08 март 2024

О Б Я В Л Е Н И Е

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр. Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 15/ 05.03.2024 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Директор дирекция“ на дирекция „Контрол по срочността на документооборота, канцелария и комуникации“ – 1 щатна бройка

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификации:

А. Минимални изисквания за заемане на  длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – магистър

            2. Години на професионален опит – 4 /четири/ години

            3. Минимален ранг – III /трети/ младши  

Б Специфични изисквания за заемане на  длъжността:

            1. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител.

            2. Професионален опит съобразно чл. 13 от Закона за администрацията и чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията: най – малко 4 години да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността;

            В Допълнителни умения и квалификации:

1. Професионална област на висшето образование: Социални, стопански и правни науки, технически науки

           2. Личностни умения и компетентности: да има визия за бъдещо развитие на организацията при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори; да умее да формулира и прави преглед на стратегическите планове на Община Русе; да определя приоритетите и осигурява оптимално разпределение на ресурсите, умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията; умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

            3. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати.

            ІІІ. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест, защита на концепция за стратегическо управление и интервю.

Решаване на тест по чл. 33, ал. 1, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, защита на концепция за стратегическо управление и интервю.

Тестът ще си проведе в администрацията на Органа по назначаване и ще включва познания относно администрацията и въпроси свързани с правилното прилагане на следните закони и подзаконови актове към тях: Закона за административните нарушения и наказания, Администаративнопроцесуален кодекс, Закона за защита на личните данни, Граждански процесуален кодекс, Закона за държавния служител и наредбите към него, Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закон за радиото и телевизията, Наредба за административното обслужване, Наредби на Общински съвет – Русе и други.

Концепцията за стратегическо управление ще е по разработка на тема „Визия за подобряване на обратната връзка с гражданите чрез създаване на нови възможности за бързо подаване на сигнали. Възможност за въвеждане на иновативни и добри практики за подобряване и оптимизиране работата на администрацията“.

Целта е проверка на стратегическото мислене - определяне на визия, цели, действия и резултати, както и уменията за представяне и защита на разработката.

При провеждане на интервюто, конкурсната комисия ще преценява качествата на кандидатите по 5 – степенна скала по 8 показателя съобразно Формуляр за преценка на кандидатите Приложение № 7 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл.

ІV. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност;

4.  Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

5. Концепция за стратегическо управление на тема „Визия за подобряване на обратната връзка с гражданите чрез създаване на нови възможности за бързо подаване на сигнали. Възможност за въвеждане на иновативни и добри практики за подобряване и оптимизиране работата на администрацията“  в два еднакви неподписани екземпляра, “  в обем до 3 страници (А4 , шрифт - Times New Roman, размер на шрифта 12), които се запечатват в плик.

6.    Автобиография (европейски формат).

V­. Място  и срок за подаване на документи :

 Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни  от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Документи могат да се подават по електронен път на електронна поща mayor@ruse-bg.eu, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, останалите копия на изискуемите документи по т.3, 4 и 6 да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата, а концепцията да бъде предоставен лично или чрез пълномощник на определеното място в т. V, абзац първи в посочените срокове.

VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

VІІ. Кратко описание на длъжността:

Ръководи, организира и контролира работата на дирекцията и служителите в нея. Контролира и организира разпределението на кореспонденцията и контактите към кмета и ресорните заместник-кметове. Контролира срочността на документооборота и отговорите по постъпилите жалби, молби и сигнали в администрацията. Контролира изготвянето в определения срок на отговори по възражения, заявления и искания на физически и юридически лица. Осъществява контрол върху подготовката на изходящата кореспонденция, възложена на служители от администрацията  до външни и вътрешни адресати. Осъществява контрол  за спазване на сроковете по изпълнение на вътрешни преписки в администрацията. Осигурява провеждането на информационната политика и публичното представяне на дейността. Осъществява връзката между Община Русе и гражданите, медиите и други структури на гражданското общество, като формира благоприятни условия за комуникация, разбирателство, одобрение и сътрудничество.

VІІІ. Начина на определяне на размера на основната заплата:

Размерите на индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват в администрацията, се определят по преценка на работодателя, до достигнатия максимален размер на основните месечни заплати на служителите в съответното ниво и степен и са в зависимост от притежавания професионален опит, както следва:

1. при професионален опит до 5 години длъжността се определя  в рамките на степен 1 на нивото на основната месечна заплата за длъжността ;

2. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 5 до 11 години длъжността се определя  в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността;

3. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 11 години длъжността се определя в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността

Минималния размер на основната заплата  не може да бъде по-нисък от 933 лв.

            ІХ. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел  „Човешки ресурси “.

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: https://iisda.government.bg/ 

 

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/