Пропускане до съдържанието на страницата

Конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор дирекция” на дирекция „Международни политики, стопански дейности и анализи

петък, 19 февруари 2021

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 13 /16.02.2021 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

            І. Конкурсът се обявява за длъжността „Директор дирекция” на дирекция „Международни политики, стопански дейности и анализи – 1 щатна бройка

            ІІ. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията и Закона за държавния служител:

1. Степен на образование – магистър

            2. Години на професионален опит – 4 /четири/ години

            3. Минимален ранг – ІІІ /трети/ младши 

            4. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител.

            ІІІ. Допълнителни умения и квалификация, съгласно длъжностната характеристика:

            1. Професионална област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки, Технически науки;

            2. Професионален опит: най – малко 4 години да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността.

            3. Да познава действащите закони и подзаконови актове: Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионалното развитие и Правилника за неговото прилагане, Закона за публичните финанси, Закона за обществените поръчки, Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация Общинския план за развитие, съгласно Закона за Регионално развитие, Оперативните програми за действащия програмен период, Програмите за териториално сътрудничество 2014 – 2020 г., Стратегията на ЕС за Дунавския регион, Закон за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове, Закон за публичните предприятия и Правилника за прилагането му, Търговски закон, Закон за концесиите, Закон за приватизация и следприватизационен контрол, Закон за лечебните заведения, Наредба за търгове и конкурси, Наредба за сведенията, които съдържа декларацията по чл. 7, ал. 3 от Закона за приватизация и следприватизационен контрол, и за реда и органите за контрол на декларираните данни; Наредба за анализите на правното състояние и приватизационните оценки и за условията и реда за лицензиране на оценителите, Наредба за възлагане извършването на дейности, свързани с подготовката за приватизация или следприватизационен контрол, Наредба за задължителната информация, предоставяна на лицата, заявили интерес за участие в приватизацията по Закона за приватизация и следприватизационен контрол и за документите и сведенията, представляващи служебна тайна, Наредба за данните, подлежащи на вписване в публичните регистри, за процеса на приватизация и следприватизационен контрол и Наредбите на Общински съвет – Русе;    

            4. Личностни умения и компетентности: да има визия за бъдещо развитие на организацията при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори; да умее да формулира и прави преглед на стратегическите планове на Община Русе; да определя приоритетите и осигурява оптимално разпределение на ресурсите, умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията; умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

5. Владеенето на чужди езици е предимство.

            ІV. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност в областта на Социални, стопански и правни науки, Технически науки.

4. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

5. Автобиография (европейски формат).

V­І. Място  и срок за подаване на документи :

 Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни  от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите копия на изискуемите документи да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Ръководи, организира и контролира дейностите на отделите „Международно сътрудничество и проекти“ и „Стопански дейности и анализи“.

Оказва подкрепа на дейността на Кмета и на Заместник-кмета по икономика и международно сътрудничество чрез методическо ръководство, организация и координация при разработване, актуализиране, изпълнение и отчитане на планови и стратегически документи на Общината. Участва в разработването на проекти за нормативни актове на Общински съвет – Русе чрез изготвяне на становища. Участва в организацията и контрола при разработването на проекти и осъществява мониторинг, върху тяхното изпълнение. Изисква събирането и систематизирането на информация, обработването на бази данни, проучването и обобщаването на практики. Структурира алтернативни решения, във връзка с дейността на Общината в сферата на териториалното сътрудничество.

Организира и контролира дейността свързана с упражняване правата на Община Русе като собственик върху общинската част от капитала на търговските дружества. Организира и контролира дейността по приватизация на общинска собственост. Организира и контролира дейността по възлагане на концесии на общинска собственост или услуги.

            ІХ. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 630 лв.

/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението/.

             Х. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел  „Човешки ресурси “.

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: www.government.bg/ras

 

ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе


Заявление за кандидатстване може да изтеглите от тук.

Декларация за кандидатстване може да изтеглите от тук.

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/