Пропускане до съдържанието на страницата

Община Русе обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия за длъжността Главен експерт в дирекция „Европейско развитие“

вторник, 21 март 2017

О Б Я В Л Е Н И Е

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 14 от 17.03.2017г. на Кмета на Община Русе

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността Главен експерт в дирекция „Европейско развитие“ – 1щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – бакалавър

2. Години на професионален опит – 2 години

3. Минимален ранг –IV-ти младши

Б. Допълнителни умения и квалификация:

1. Професионална област на висшето образование: Технически науки; Социални, стопански  и  правни науки; Хуманитарни науки.

2. Професионален опит: най-малко 2 години придобит в области на дейност свързана с разработването, управлението и контрола на изпълнението на проекти, финансирани от  структурните фондове, международни  и национални програми. 

  3. Да познава и прилага действащите закони и подзаконовите нормативни актове към тях: Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за регионално развитие и Правилника за неговото прилагане, Закон за обществените поръчки, Общински план за развитие на Община Русе за периода 2014-2020 г., Оперативни програми 2014-2020 г., Програми за териториално сътрудничество 2014-2020 г., Стратегия на ЕС за Дунавския регион и Стратегия „Европа 2020“.

4. Да владее английски език (писмено и говоримо). Ползването на други западни езици (напр. немски и/или френски) е предимство.

5. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи.

ІII. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

IV. Необходими документи за кандидатстване:

1.    Заявление за участие в конкурса по образец;

2.    Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по образец;

3.    Копия от документи за придобита образователна степен и специалност в областта на Технически науки;  Социални, стопански  и  правни науки; Хуманитарни науки.

4.    Копия от документи удостоверяващи владеенето на чужди езици;

5.    Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит в области на дейност свързана с разработването, управлението и контрола на изпълнението на проекти, финансирани от  структурните фондове, международни  и национални програми и/или придобития ранг като държавен служител;

6.    Автобиография (европейски формат).

7. Мотивационно писмо в свободен текст и обем от 1до 1,5 печатни страници.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 14 /четиринадесет/ дневен срок от публикуване на обявлението на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, ОбщинаРусе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082/881 665 и 082/ 881 777.

VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Оказва съдействие и пряко участва в разработване на документи с цел кандидатстване за финансиране на проекти от фондовете на ЕС и/или други финансови инструменти. Подпомага процесите на изпълнение и мониторинг на финансираните проекти. Изготвя експертни анализи и оценки за напредъка при реализиране на проектите.

VІІІ. Минимален размер на основната заплата– 700лв.

Образци за заявление за участие в конкурса и декларация по чл.17, ал. 2, т. 1 от НПКДС могат да се изтеглят от електронната страницата на Община Русе или от интернет адрес: http://iisda.government.bg

ПЛАМЕН СТОИЛОВ

Кмет на Община Русе

Заявление за участие в конкурс

Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/