Пропускане до съдържанието на страницата

Община Русе обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия за длъжността Главен експерт в дирекция „Европейско развитие“

вторник, 21 март 2017

О Б Я В Л Е Н И Е

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 14 от 17.03.2017г. на Кмета на Община Русе

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

І. Конкурсът се обявява за длъжността Главен експерт в дирекция „Европейско развитие“ – 1щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – бакалавър

2. Години на професионален опит – 2 години

3. Минимален ранг –IV-ти младши

Б. Допълнителни умения и квалификация:

1. Професионална област на висшето образование: Технически науки; Социални, стопански  и  правни науки; Хуманитарни науки.

2. Професионален опит: най-малко 2 години придобит в области на дейност свързана с разработването, управлението и контрола на изпълнението на проекти, финансирани от  структурните фондове, международни  и национални програми. 

  3. Да познава и прилага действащите закони и подзаконовите нормативни актове към тях: Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за регионално развитие и Правилника за неговото прилагане, Закон за обществените поръчки, Общински план за развитие на Община Русе за периода 2014-2020 г., Оперативни програми 2014-2020 г., Програми за териториално сътрудничество 2014-2020 г., Стратегия на ЕС за Дунавския регион и Стратегия „Европа 2020“.

4. Да владее английски език (писмено и говоримо). Ползването на други западни езици (напр. немски и/или френски) е предимство.

5. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи.

ІII. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

IV. Необходими документи за кандидатстване:

1.    Заявление за участие в конкурса по образец;

2.    Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по образец;

3.    Копия от документи за придобита образователна степен и специалност в областта на Технически науки;  Социални, стопански  и  правни науки; Хуманитарни науки.

4.    Копия от документи удостоверяващи владеенето на чужди езици;

5.    Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит в области на дейност свързана с разработването, управлението и контрола на изпълнението на проекти, финансирани от  структурните фондове, международни  и национални програми и/или придобития ранг като държавен служител;

6.    Автобиография (европейски формат).

7. Мотивационно писмо в свободен текст и обем от 1до 1,5 печатни страници.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 14 /четиринадесет/ дневен срок от публикуване на обявлението на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, ОбщинаРусе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082/881 665 и 082/ 881 777.

VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Оказва съдействие и пряко участва в разработване на документи с цел кандидатстване за финансиране на проекти от фондовете на ЕС и/или други финансови инструменти. Подпомага процесите на изпълнение и мониторинг на финансираните проекти. Изготвя експертни анализи и оценки за напредъка при реализиране на проектите.

VІІІ. Минимален размер на основната заплата– 700лв.

Образци за заявление за участие в конкурса и декларация по чл.17, ал. 2, т. 1 от НПКДС могат да се изтеглят от електронната страницата на Община Русе или от интернет адрес: http://iisda.government.bg

ПЛАМЕН СТОИЛОВ

Кмет на Община Русе

Заявление за участие в конкурс

Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/