петък, 02 септември 2022
О Б Я В Л Е Н И Е
Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 81/ 31.08.2022 г. на Кмета на Община Русе
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за назначаване на държавен служител при следните условия:
І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен експерт” в отдел „Общинска собственост и земеделие“ към дирекция „Управление на собствеността” – 1 щатна бройка.
ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификации:
А. Минимални изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:
1. Степен на образование – бакалавър
2. Години на професионален опит – 2 години;
3. Минимален ранг – ІV /четвърти/ младши
Б. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител.
2. Професионален опит съобразно чл. 13 от Закона за администрацията и чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията: най – малко 2 години да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността;
В. Допълнителни умения и квалификации:
1. Професионално направление в областта на висшето образование: Социални, стопански и правни науки;
2. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията; познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията; умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
3. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:
Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията по чл. 33, ал.1, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители и интервю.
Тестът за установяване на професионални знания и умения, ще включва познания относно администрацията и правилното прилагане законите и подзаконовите актове към тях свързани с дейността на отдела: Закона за общинската собственост, Закона за собствеността, Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, Закона за устройство на територията, Закона за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за държавния служител, Наредба № 8 на МРРБ и МП, Наредби № 1, 2, 5, 6, 7 и 16 на Общински съвет – Русе и други.
Кандидатите трябва да притежават дигитална компетентност, съгласно чл. 15, ал. 2 от Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация.
При провеждане на интервюто, конкурсната комисия ще преценява качествата на кандидатите по 5 – степенна скала по 7 показателя съобразно Формуляр за преценка на кандидате Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
V. Място и срок за подаване на документи :
Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881 665 или 082 / 881 777.
Документите може да се подават и по електронен път на електронна поща mayor@ruse-bg.eu, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите копия на изискуемите документи да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.
VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.
VІІ. Кратко описание на длъжността:
Качествено и срочно обработване и докладване на преписки по придобиване предоставянето за разпореждане и управление, учредяване право на ползване, право на строеж и други ограничени права върху общински недвижими имоти, продажби и замени на имоти и вещи – общинска собственост
Обработка на преписки за придобиване право на собственост, за предоставяне за управление, за учредяване на ограничени вещни права, за прекратяване на съсобственост; преписки за разпореждане с общинска собственост, за прехвърляне в собственост по реда на Закона за устройство на територията;
Актуване и деактуване на недвижими имоти, общинска собственост. Изготвяне на експертни анализи, становища и доклади, свързани с разпореждане, ползване и управление на общинската собственост.
VІІІ. Начина на определяне на размера на основната заплата:
Размерите на индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват в администрацията, се определят по преценка на работодателя, до достигнатия максимален размер на основните месечни заплати на служителите в съответното ниво и степен и са в зависимост от притежавания професионален опит, както следва:
1. при професионален опит до 3 години – в рамките на степен 1 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 720 лв.;
2. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 4 до 9 години – в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 730 лв.;
3. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 9 години – в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 750 лв.
ІХ. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел „Човешки ресурси “.
Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: www1.government.bg/ras
Последни " Търгове и конкурси"
Повторен публичен търг с явно наддаване за продажба на СОС с идентификатор
петък, 22 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Началник отдел” на отдел „Инфраструктура…
четвъртък, 21 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Старши инспектор” в отдел „Строителен контрол“
четвъртък, 21 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на сграда частна общинска собственост
четвъртък, 14 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на имот частна общинска собственост
петък, 01 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обекти – публична…
петък, 01 ноември 2024