Пропускане до съдържанието на страницата

Обява за конкурс за назначаване на държавен служител

петък, 20 ноември 2020

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 146/ 19.11.2020 г. на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен експерт” в отдел „Международно сътрудничество и проекти“ към дирекция „Международни политики, стопански дейности и анализи” – 2 щатни бройка.

            ІІ. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията и Закона за държавния служител:

1. Степен на образование – бакалавър

            2. Години на професионален опит – 2 /две/ години

            3. Минимален ранг – ІV /четвърти/ младши        

            4. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител.

            ІІІ. Допълнителни умения и квалификация, съгласно длъжностната характеристика:

            1. Професионална област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки, професионално направление „Право“, „Администрация и управление“

            2. Професионален опит: най – малко 2 години да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността или в областта на висшето образование.

            3. Да познава действащите закони и подзаконови актове: Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионално развитие и Правилника за неговото прилагане, Закона за обществените поръчки, Кодекса за етичното поведение на държавния служител, ПМС 189 от 28.07.2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите съфинансирани от европейските структурни инвестиционни фондове за програмен период 2014-2020 г., ЗУСЕСИФ, Актуализирания документ за изпълнение на Плана за развитие на Община Русе 2014 – 2020 г. и следващите актуални, Стратегията на ЕС за Дунавския регион, както и релевантните наредби и решения на Общински съвет – Русе.

            4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията; познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията; умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността. 

            ІV. Начин на провеждане на конкурса:   Решаване на тест и интервю.

V. Необходими документи за кандидатстване:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец;
  2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители /по образец/
  3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност в областта на Социални, стопански и правни науки, професионално направление „Право“, „Администрация и управление“.
  4. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
  5. Автобиография (европейски формат).

V­І. Място  и срок за подаване на документи :

 Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни  от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “; тел. 082 / 881 665 или 082 / 881 777.

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

Документите може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите копия на изискуемите документи да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.

VІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.

VІІІ. Кратко описание на длъжността:

Оказване на подкрепа на дейността на по-високите длъжностни нива, чрез разработване, актуализиране и отчитане на планови и стратегически документи на Общината, събиране и систематизиране на информация, обработка на бази данни, проучване и обобщаване на различни практики, проблеми и алтернативни решения във връзка с дейността на Общината относно евроинтеграцията, както и разработването, осъществяването и мониторинга на проекти, финансирани от ЕС и други местни, регионални, национални и международни донори. Подпомага дейността на Община Русе, чрез предоставяне на специфична експертиза в областта на европейското и националното законодателство. Съдейства за прилагане на действащото законодателство при изпълнението на проекти по оперативни програми и други финансиращи организации.

            ІХ. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 610 лв.

/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението/.

             Х. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел  „Човешки ресурси “.

            Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от тук.

            Образец на декларация за участие в конкурса може да се изтегли от тук.

 

ПЕНЧО МИЛКОВ

Кмет на Община Русе

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/