Пропускане до съдържанието на страницата

Обявление за назначаване на държавен служител

четвъртък, 09 ноември 2017

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр. Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10 а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 81 /08.11.2017г.на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

І. Конкурсът се обявява за длъжност Старши счетоводител в отдел „Финансово-стопански“ към дирекция „Финансово-стопански дейности“ – 1щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – бакалавър

2. Години на професионален опит – 1 година

3. Минимален ранг – V-ти младши

Б. Допълнителни умения и квалификация:

1. Професионално направление на висшето образование: Икономика,  специалност „Счетоводство“ и/или „Финанси“;

2. Професионален опит: 1 година в области на дейност свързана със счетоводството;

3. Да познава и прилага действащите закони и подзаконовите нормативни актове към тях:Закон за счетоводството, Закон за държавния служител, Закон за публичните финанси, Закон за държавния бюджет на Република България за 2017 г., Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закон за администрацията и указанията на Министерството на финансите, свързани с отчетността в бюджетните организации: указания на МФ №ДДС 20/2004, относно прилагане на Национални счетоводни стандарти в бюджетната сфера, ДДС13/2013 г., относно Единна бюджетна класификация, ДДС 14/2013 г., относно сметкоплана на бюджетните организации, ФО-2/2015 г., относно отчетността на бюджета и средствата от Европейския съюз.

4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи.

ІII. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

IV. Необходими документи за кандидатстване:

1.      Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2.      Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по образец;

3.      Копия от документи за придобита образователна степен и специалност;

4.      Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит в области на дейност свързана със счетоводството и/или придобития ранг като държавен служител;

5.      Автобиография (европейски формат);

 

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V. Място и срок за подаване на документи:

            Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, ОбщинаРусе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.  За контакти: телефон 082/881 665 и 082/ 881 777.

VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Oбработва и анализира всички счетоводни документи свързани със счетоводна отчетност на Община Русе, прилагайки действащото законодателство, като извършва експертен анализ и контрол, свързан с обобщаване на оборотните ведомости и касовите  отчети на Общината и на останалите второстепенни разпоредили с бюджет и представянето им във вида изискван от МФ.

VІІІ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – 750лв.

ІХ. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел „Човешки ресурси“.

 

Образци за заявление за участие в конкурса и декларация по чл.17, ал. 2, т. 1 от НПКДС могат да се изтеглят от електронната страницата на Община Русе или от интернет адрес: http://iisda.government.bg

 

ПЛАМЕН СТОИЛОВ

Кмет на Община Русе

 

ДЕКЛАРАЦИЯ

ЗАЯВЛЕНИЕ

   

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/