Пропускане до съдържанието на страницата

Обявление за назначаване на държавен служител

четвъртък, 09 ноември 2017

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр. Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл.10 а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавните служители и Заповед № ЧР 81 /08.11.2017г.на Кмета на Община Русе

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

І. Конкурсът се обявява за длъжност Старши счетоводител в отдел „Финансово-стопански“ към дирекция „Финансово-стопански дейности“ – 1щатна бройка.

ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификация:

А. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

1. Степен на образование – бакалавър

2. Години на професионален опит – 1 година

3. Минимален ранг – V-ти младши

Б. Допълнителни умения и квалификация:

1. Професионално направление на висшето образование: Икономика,  специалност „Счетоводство“ и/или „Финанси“;

2. Професионален опит: 1 година в области на дейност свързана със счетоводството;

3. Да познава и прилага действащите закони и подзаконовите нормативни актове към тях:Закон за счетоводството, Закон за държавния служител, Закон за публичните финанси, Закон за държавния бюджет на Република България за 2017 г., Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закон за администрацията и указанията на Министерството на финансите, свързани с отчетността в бюджетните организации: указания на МФ №ДДС 20/2004, относно прилагане на Национални счетоводни стандарти в бюджетната сфера, ДДС13/2013 г., относно Единна бюджетна класификация, ДДС 14/2013 г., относно сметкоплана на бюджетните организации, ФО-2/2015 г., относно отчетността на бюджета и средствата от Европейския съюз.

4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи.

ІII. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

IV. Необходими документи за кандидатстване:

1.      Писмено заявление за участие в конкурса по образец;

2.      Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители – по образец;

3.      Копия от документи за придобита образователна степен и специалност;

4.      Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит в области на дейност свързана със счетоводството и/или придобития ранг като държавен служител;

5.      Автобиография (европейски формат);

 

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.

V. Място и срок за подаване на документи:

            Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 /десет/ дневен срок от публикуване на обявлението на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, ОбщинаРусе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси“. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.  За контакти: телефон 082/881 665 и 082/ 881 777.

VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“ и електронната страница на Община Русе.

VІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Oбработва и анализира всички счетоводни документи свързани със счетоводна отчетност на Община Русе, прилагайки действащото законодателство, като извършва експертен анализ и контрол, свързан с обобщаване на оборотните ведомости и касовите  отчети на Общината и на останалите второстепенни разпоредили с бюджет и представянето им във вида изискван от МФ.

VІІІ. Основна месечна заплата, определена за длъжността – 750лв.

ІХ. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел „Човешки ресурси“.

 

Образци за заявление за участие в конкурса и декларация по чл.17, ал. 2, т. 1 от НПКДС могат да се изтеглят от електронната страницата на Община Русе или от интернет адрес: http://iisda.government.bg

 

ПЛАМЕН СТОИЛОВ

Кмет на Община Русе

 

ДЕКЛАРАЦИЯ

ЗАЯВЛЕНИЕ

   

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/