Пропускане до съдържанието на страницата

Обявление за подбор на персонал по Проект „Предоставяне на патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания и подкрепа за адаптиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в Община Русе“

понеделник, 10 май 2021

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

 

Община Русе, в качеството си на бенефициент по проект „Предоставяне на патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания и подкрепа за адаптиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в Община Русе“, по процедура за предоставяна на БФП BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“, финансирана по ОПРЧР  2014-2020 г., съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ обявява подбор на персонал:

 

  1. Управител на социалната услуга – 1 лице назначено на пълно или на непълно работно време за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: Да ръководи, координира и контролира работата на екипа за предоставяне на социалната услуга, като разпределя задачи и отговорности между служителите, поддържа ефективна комуникация с екипа за управление на проекта и др. институции с оглед целесъобразното и законосъобразно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа, като одобрява или не одобрява докладите за отчитане на дейностите, извършени през месеца на всеки от членовете на екипа, извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта пред ръководителя на проекта, оказва методична помощ на персонала, с цел създаване на организация и социално-психологически климат на потребителите и персонала предоставящ услугата Патронажна грижа, утвърждава разработения график за почасово предоставяне на грижата от специалистите, оказва контрол на качеството на услугата,  съгласно Вътрешна система за наблюдение, контрол и повишаване на качеството на услугата, следи за спазване на Правилата за координация и взаимодействие в екипа за предоставяне на патронажната грижа

2. Изисквания към кандидатите: придобита специалност „Здравен мениджмънт“ и специализация по обща медицина и спешна помощ.

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: 

Професионален опит: минимум една година.

 

  1. Социален работник – 2 лица назначени на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: извършва оценка на индивидуалните потребности от социални дейности, разработва план за социални грижи. Информира и консултира кандидат –потребителите техните близки и роднини за дейностите за същността на услугата и целите на проекта. Създава и поддържа досиета на потребителите на услугата, съгласно изискванията на Методика за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания. Проучва и анализира удовлетвореността на потребителите; организира и участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта; осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържане на добри партньорски отношения с местни институции и НПО.

2. Изисквания към кандидатите: Образователна степен „Бакалавър“, специалност „Социални дейности“ или „Социална педагогика“

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: 

Професионален опит: минимум една година.

 

  1. Технически сътрудник – 2 лица назначени на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: подпомага дейностите на наетия екип в социалната услуга; придружава социалните работници при извършване оценка на индивидуалните потребности от социални дейности. Създава, подрежда и поддържа досиета на потребителите на услугата, съгласно изискванията на Методика за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания. Организира и участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта; Осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържане на добри партньорски отношения с местни институции и НПО.

2. Изисквания към кандидатите: Образователна степен „Бакалавър“, специалност „Социални дейности“ или „Социална педагогика“

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: 

Професионален опит: минимум една година.

 

  1.  Рехабилитатор/кинезитерапевт/ерготерапевт – 1 лице назначено на непълно работно време до 80 часа месечно за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: да участва в разработването на индивидуални оценки на кандидат-потребителите на социални услуги, като изготвя рехабилитационни програми; да изготвя становище за плана за предоставяне на услугите; да проучва и анализира индивидуалните рехабилитационни потребности на клиентите и съдейства за осигуряването на услуги, свързани със задоволяване на тези потребности и повишаващи качеството им на живот; да извършва индивидуална и групова работа с клиентите за подобряване на тяхното физическо състояние и развиване на личностните им умения;  да извършва индивидуални консултации с клиентите и техните семейства, когато е необходимо; да участва в извършването на регулярните оценки по отношение на напредъка в индивидуалното развитие на клиентите от рехабилитационна гледна точка;  да води необходимата документация отразяваща директната работа с клиентите и семействата; попълва своевременно задължителната документация, съгласно утвърдената Методика за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;

2. Изисквания към кандидатите:

Образователна степен „Бакалавър“, специалности Рехабилитатор/Кинезитерапевт/ Ерготерапевт.

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: 

- Професионален опит в сферата на дейност е предимство. 

 

V. Шофьор – 1 лице назначено на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: Осигурява безопасен транспорт на екипа от специалисти за работа по домовете. При необходимост осигурява транспорт на потребителите до лечебно или здравно заведение.

2. Изисквания към кандидатите:

Образователна степен -  мин. средно образование.

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:

- Свидетелство за управление на МПС;

- Професионален опит в сферата на дейност е предимство.

   

VI. Медицинска сестра домашни грижи – 5 лица назначени на непълно работно време до 40 часа месечно за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: извършва оценка на индивидуалните потребности от здравни грижи, разработва план за здравни грижи. Информира и консултира кандидат –потребителите техните близки и роднини за дейностите за същността на услугата и целите на проекта; предоставя и събира здравна информация; осъществява медицински и здравни грижи и дейности; осъществява ресоциализация, реадаптация и рехабилитация; извършва манипулации; провежда обучение в областта на здравните грижи; попълва своевременно задължителната документация, съгласно утвърдената Методика за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;

2. Изисквания към кандидатите: Образователна степен „Бакалавър“, специалност медицинска сестра, фелдшер

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: 

- Професионален опит в сферата на дейност е предимство.     

 

VII. Психолози – 1 психолог за до 80 ч. месечно или 2-ма за до 40 ч. месечно

1. Кратко описание на длъжността: извършва психологическа консултация на потребителите на услугата Патронажна грижа; да участва в разработването на индивидуални оценки на кандидат-потребителите на социални услуги, като изготвя психологическа характеристика; да изготвя становище за плана за предоставяне на услугите; да проучва и анализира индивидуалните психологически потребности на клиентите и съдейства за осигуряването на услуги, свързани със задоволяване на тези потребности и повишаващи качеството им на живот; да извършва индивидуална и групова работа с клиентите за подобряване на тяхното емоционално и психическо състояние и развиване на личностните им умения; да извършва индивидуални консултации с клиентите и техните семейства, когато е необходимо;  да участва в извършването на регулярните оценки по отношение на напредъка в индивидуалното развитие на клиентите от психологическа гледна точка;  да води необходимата документация отразяваща директната работа с клиентите и семействата; попълва своевременно задължителната документация, съгласно утвърдената Методика за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;

2. Изисквания към кандидатите: Образователна степен „Бакалавър“, специалност психология

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: 

Професионален опит: минимум една година;

 

VIII. Болногледачи – 48 лица назначени на пълно/непълно работно време, при работа по график до 8 часа дневно, за периода на изпълнение на проекта.

1. Кратко описание на длъжността: Осъществява социално-битови дейности,  съгласно утвърдената Методика за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания; Болногледачът следва назначенията на медицинския специалист и/или на социалния работник, изготвил индивидуалния план, съобразен с нуждите и потребностите на всеки потребител и отразяващ точното му физическо и социално-психологическо състояние. Извършва дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности на потребителя: хранене и прием на течности, обличане и събличане, извършване на тоалет, сън и почивка и др. като стриктно се съобразява със здравното състояние на пациента.

2. Изисквания към кандидатите:

 Образователна степен – минимум основно образование.

  3. Специфични изисквания за заемане на  длъжността: 

- Професионален опит в сферата на дейност е предимство.     

 

IX. Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес:

гр. Русе, Община Русе, ул. „Черно море“ № 2, етаж 1, стая 12, етаж 2, стая 24,  всеки работен ден от 9.00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17.00 ч.

Срок за подаване на документи – до приключване на проектните дейности.

 

X. Необходими документи за кандидатстване:

  1. Писмено заявление за участие по образец;
  2. Автобиография по образец;
  3. Документи за придобитата образователна степен, ако е приложимо - копие;
  4. Документи доказващи опит с целевата група – счита се за предимство - копие;
  5. Лична карта при подаване на документите - за справка.

 

XI. Начин на провеждане на подбора:

        1. Първи етап - разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.

        2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.

 

XII. Общодостъпно място на което ще публикуват обявленията и информацията по проекта: информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ №2 и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.

 

XIII. Приложения към настоящото обявление:

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/