вторник, 12 януари 2021
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
Община Русе, в качеството си на бенефициент по Проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003-С01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за предоставяне на почасови социални услуги
ОБЯВЯВА ПОДБОР
І. За набиране на персонал за длъжността „Сътрудник социални дейности“, код по НКПД 34123008 – за 10 лица назначени на пълно/непълно работно време;
1. Кратко описание на длъжността: предоставяне на почасови услуги за лична помощ, в т.ч. и дейности с медико-социална насоченост, дейности за социална подкрепа и социално включване и комунално-битови дейности на лица с увреждания, определена в ЕР от ТЕЛК.
2. Място на работа: домовете на потребителите на социални услуги, за които полагат грижи.
3. Изисквания към кандидатите:
- Безработни лица или трудово заети лица, които могат да извършват допълнителен почасов труд, в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст или на професионална пенсия за ранно пенсиониране; лица, придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст;
- в добро физическо и психическо състояние;
- квалификация в областта на социалните услуги, предоставяни в домашна среда за лица с увреждания – сертификат от обучение – ако е приложимо;
- неосъждани;
- мотивация за извършване на социална работа;
- комуникация при осъществяване на обслужващи дейности;
- отговорност и съзнателност при изпълнение на този вид дейност;
- оказване на помощ за преодоляване на трудности.
4. Минималните изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен – основно образование
5. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Професионален опит в подобна сфера е предимство.
ІІ. Необходими документи за кандидатстване:
III. Начин на провеждане на подбора:
1. Първи етап - разглеждане и проверка на подадените по т. ІІ документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
IV. Място и срок за подаване на документите: Документите се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Русе, ул. Черно море № 2, стая 13, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите, определени да приемат документите. За контакти: телефон 082/881-702 и 082/881-738.
Краен срок за подаване на документите - до 17.00 часа на 22.01.2021 г.
V. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците: информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ 2, и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.
На одобрените кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.
Всички необходими бланки може да изтеглите от тук:
1. Приложение 1 - АВТОБИОГРАФИЯ
Последни " Търгове и конкурси"
Повторен публичен търг с явно наддаване за продажба на СОС с идентификатор
петък, 22 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Началник отдел” на отдел „Инфраструктура…
четвъртък, 21 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Старши инспектор” в отдел „Строителен контрол“
четвъртък, 21 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на сграда частна общинска собственост
четвъртък, 14 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на имот частна общинска собственост
петък, 01 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обекти – публична…
петък, 01 ноември 2024