Пропускане до съдържанието на страницата

Отдел „Финансово-стопански“

Отделът изпълнява следните функции:

1. организира и осъществява текущата счетоводна отчетност на общината в съответствие с единната бюджетна класификация, по условия и ред на документиране, форма и реквизити, утвърдени от Министъра на финансите;

2. разработва индивидуален сметкоплан на общината;

3. отговаря за прилагането на системата на двойния подпис в общината;

4. подготвя обобщени счетоводни отчети за изпълнение на бюджета и осъществява текущ оперативен контрол за правилното разходване на средствата, съгласно утвърдения бюджет, предлага справки за вътрешно-компенсирани корекции на бюджета на първостепенния разпоредител;

5. съставя Годишния финансов отчет на общината;

6. съставя сборния отчет за касовото изпълнение на бюджета, сметките за средства от Европейския съюз и сметките за чужди средства, както и отчета за изпълнението на инвестиционната програма на общината, във форма и срокове, определени от Министерството на финансите, съгласно Единната бюджетна класификация;

7. извършва счетоводното отчитане на приходите и разходите на общинския бюджет и отговаря за правилното разчитане на данъчните задължения на общината;

8. съставя ведомости за заплати и платежни документи за осигуровки върху заплатите на служителите и работниците;

9. води отчетността на активите и пасивите и подпомага и съдейства при провеждането на инвентаризациите в общината, в това число отговаря за отчитането на резултатите от същите, в изпълнение на чл. 28 от Закона за счетоводството;

10. организира съхранението на счетоводната информация и ползването й, съгласно изискванията на Закона за счетоводството;

11. подпомага Кмета на общината за правилното и законосъобразното използване на финансовите ресурси и за предотвратяването на разхищения и злоупотреби с парични средства и стоково-материални ценности;

12. предоставя при необходимост информация за изготвяне на калкулациите и консултира лицата при съставяне на план - сметките за разходите, при определяне размерите на местните такси и цени на услуги, предоставяни от общината;

13. ръководи, организира и дава указания на второстепенните разпоредители с бюджетни средства в общината, включително и на специализираните звена на бюджетна издръжка за правилното и в срок представяне на отчетната информация пред Министерство на финансите, в съответствие с неговите указания;

14. осъществява методически контрол на отчетността във второстепенните разпоредители с бюджетни средства в общината, включително и в специализираните звена на бюджетна издръжка, в съответствие с изискванията на Закона за публичните финанси, Закона за счетоводството, Сметкоплана на бюджетните организации, Националните счетоводни стандарти, Индивидуалния сметкоплан на общината и в съответствие на указанията на Министерство на финансите.


Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/