Пропускане до съдържанието на страницата

Повторен публичен търг с явно наддаване на 25.08.2021 г.

четвъртък, 29 юли 2021

 

О  Б  Щ   И  Н  А    Р  У  С  Е

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет –  Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-2245 от 29.07.2021 г. на Зам.- кметa на Община Русе по „Икономика и международно сътрудничество“,

О Б Я В Я В А:

1. Повторен публичен търг с явно наддаване на 25.08.2021 г. от 13,30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж ІІІ, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години на обособена част от имот – публична общинска собственост, предоставена за управление на ОУ „Ангел Кънчев“ – гр. Русе, ул. „Българска Морава“ №4, както следва:

1.1. Част с площ от 1,00 кв. м., за поставяне на преместваем обект - автомат за топли напитки, в учителската стая на ОУ „Ангел Кънчев“, разположена на втори етаж в двуетажна монолитна сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.3019.1, със застроена площ на цялата сграда – 671,00 кв. м., с предназначение – сграда за образование, разположена в ПИ с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.3019, с административен адрес: гр. Русе, ул. „Българска морава“ №4, описана в АПОС №7123/12.12.2013 г., предоставена за управление на ОУ „Ангел Кънчев“, с начална тръжна месечна наемна цена – 88,00 лв. без включен ДДС, стъпка на  наддаване – 8,00 лв. и депозит за участие – 440,00 лв.

2. Вид на търга -  повторен публичен, с явно наддаване.

3. За закупуване на тръжната документация, за обектa се заплаща 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF. Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9,00 ч. на 02.08.2021 г. до 17,30 ч. на 13.08.2021 г. и се получава от гише №2, към ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

4. Оглед на обектa - всеки работен ден от 10,00 ч. на 02.08.2021 г. до 15,00 ч. на 13.08.2021 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на съответното учебно заведение.

5. Депозит за участие – за обекта се внася след закупуване на тръжна документация от 9,00 часа на 02.08.2021 г. до 17,00 ч. на 20.08.2021 г. по сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе. За депозит се приема парична вноска в посочения размер, преведена по посочената банкова сметка в посочения срок.

6. Подаване на документите в запечатан, непрозрачен плик от 9,00 ч. на 02.08.2021 г. до 17,30 ч. на 20.08.2021 г. на гише №2 в ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”ТНОЗП” към дирекция „УС“.

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/