петък, 04 април 2025
О Б Щ И Н А Р У С Е
На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-1111 от 02.04.2025 г. на Кметa на Община Русе,
О Б Я В Я В А:
1. Повторен публичен търг с явно наддаване на 07.05.2025 г. от 13:30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години на обекти – частна общинска собственост.
2. Индивидуализация на обектa - предмет на настоящата тръжна процедура:
2.1 Отдаване под наем за срок от пет години, на помещение с площ 46,75 кв. м. и склад към него с площ 15 кв. м., намиращи се в сутерена на крило Б на училището на масивна, двуетажна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.7.499.1, със застроена площ на сградата 2133,00 кв. м, с функц. предназначение сграда за образование с административен адрес: гр. Русе, бул. „Липник“ №78, описана в АПОС №7063/25.09.2013 г., предоставена за управление на ОУ „Васил Априлов“ – гр. Русе, с предложение да се отдава под наем за ученически бюфет., с начална тръжна месечна наемна цена – 211,00 лв. (двеста и единадесет лева) без включен ДДС, стъпка на наддаване 21,00 лв. ( двадесет и един лева) и депозит за участие в търга 422,00 лв. (четиристотин двадесет и два лева).
3. Вид на търга - повторен публичен, с явно наддаване.
4. Стъпката на наддаване при провеждане на търга, посочена конкретно за обект от т. 2.1., е определена съгласно чл. 50, ал. 2, т. 4 от Наредба №1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе.
5. За закупуване на тръжната документация, за всеки конкретен обект се заплаща 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF.
Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9:00 ч. на 07.04.2025 г. до 17:30 ч. на 22.04.2025 г. и се получава от гише №2, към Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.
6. Оглед на обектите се извършва всеки работен ден от 10:00 ч. на 07.04.2025 г. до 15:00 ч. на 22.04.2025 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.
7. Депозитът за допускане до участие в тръжната процедура за отдаване под наем на всеки конкретен обект поотделно, посочен в т. 2.1 от настоящата заповед, определен съобразно изискванията на чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе, се внася след закупуване на тръжна документация от 9:00 ч. на 07.04.2025 г. до 17:00 ч. на 29.04.2025 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе.
8. Подаване на документите от кандидатите се извършва до Кмета на Община Русе в запечатан, непрозрачен плик, от 9:00 ч. на 07.04.2025 г. до 17:30 ч. на 29.04.2025 г. на гише №2 в Центъра за информационно и административно обслужване – Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.
За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”ТНО”.
Последни " Търгове и конкурси"
Информация и съобщение за провеждане на конкурс за Началник на отдел „Отчитане…
сряда, 09 април 2025
Списък с допуснатите и недопуснати кандидати за началник на отдел „Отчитане…
вторник, 08 април 2025
Резултати от проведения конкурс за длъжността директор на ОП "Спортни…
понеделник, 07 април 2025
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем
петък, 04 април 2025
Повторен публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем
петък, 04 април 2025
Повторен публичен търг с явно наддаване за продажба на земеделска земя
четвъртък, 03 април 2025
Обява за подбор по документи и събеседване за позиции в дирекция "Транспорт"
понеделник, 31 март 2025
Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования…
петък, 28 март 2025