Пропускане до съдържанието на страницата

Повторен публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем

петък, 04 април 2025

О  Б  Щ   И  Н  А    Р  У  С  Е

 

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет –  Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-1111 от 02.04.2025 г. на Кметa на Община Русе,

 

О Б Я В Я В А:

 

1. Повторен публичен търг с явно наддаване на 07.05.2025 г. от 13:30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години на обекти – частна общинска собственост.

2. Индивидуализация на обектa - предмет на настоящата тръжна процедура:

2.1 Отдаване под наем за срок от пет години, на  помещение с  площ 46,75 кв. м. и склад към него с площ 15 кв. м., намиращи се в сутерена на крило Б на училището на масивна, двуетажна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.7.499.1, със застроена площ на сградата 2133,00 кв. м, с функц. предназначение сграда за образование с административен адрес: гр. Русе, бул. „Липник“ №78, описана в АПОС №7063/25.09.2013 г., предоставена за управление на ОУ „Васил Априлов“ – гр. Русе, с предложение да се отдава под наем за ученически бюфет., с начална тръжна месечна наемна цена – 211,00 лв. (двеста и единадесет лева) без включен ДДС, стъпка на наддаване 21,00 лв. ( двадесет и един лева) и депозит за участие в търга 422,00 лв. (четиристотин двадесет и два лева).

3. Вид на търга - повторен публичен, с явно наддаване.

4. Стъпката на наддаване при провеждане на търга, посочена конкретно за обект от т. 2.1., е определена съгласно чл. 50, ал. 2, т. 4 от Наредба №1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе.

5. За закупуване на тръжната документация, за всеки конкретен обект се заплаща 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF.

Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9:00 ч. на 07.04.2025 г. до 17:30 ч. на 22.04.2025 г. и се получава от гише №2, към Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

6. Оглед на обектите се извършва всеки работен ден от 10:00 ч. на 07.04.2025 г. до 15:00 ч. на 22.04.2025 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.

7. Депозитът за допускане до участие в тръжната процедура за отдаване под наем на всеки конкретен обект поотделно, посочен в т. 2.1 от настоящата заповед, определен съобразно изискванията на чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе, се внася след закупуване на тръжна документация от 9:00 ч. на 07.04.2025 г. до 17:00 ч. на 29.04.2025 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе.

8. Подаване на документите от кандидатите се извършва до Кмета на Община Русе в запечатан, непрозрачен плик, от 9:00 ч. на 07.04.2025 г. до 17:30 ч. на 29.04.2025 г. на гише №2 в Центъра за информационно и административно обслужване – Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.

За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”ТНО”.

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе