понеделник, 24 март 2025
О Б Щ И Н А Р У С Е
На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе, в изпълнение на Заповед №РД-01-888/ 21.03.2025 г. на изпълняващ длъжността Кмет на Община Русе,
О Б Я В Я В А:
1. Повторен публичен търг с явно наддаване на 30.04.2025 г. от 13,30 ч., в Община Русе, пл. „Свобода“ №6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем, за срок от десет години, за заведение за хранене с увеселителни (атракционни) дейности и игри, на сграда с идентификатор 51679.173.803.1 по КККР на с. Николово, Община Русе, Област Русе, с административен адрес с. Николово, със застоена площ 124,00 кв. м, брой етажи- един, предназначение: сграда за обществено хранене, предмет на АЧОС № 11609/16.01.2025 г., при начална тръжна месечна наемна цена 456,00 лв. без включен ДДС, стъпка на наддаване – 40,00 лв. и депозит за участие – 912,00 лв.
1.1.Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава за своя сметка, в полза на Община Русе, през време на действие на наемния договор, да извърши ремонт, възстановяване и обновяване на сграда 51679.173.803.1, до 6 (шест) месеца след сключване на договора за наем, За извършените дейности по ремонт, възстановяване и обновяване на сградата, Община Русе няма да дължи цена или друго обезщетение, като след прекратяване на договора за наем, ремонтираната и възстановена сграда 51679.173.803.1 следва да бъде върната в годно експлоатационно състояние обратно на Община Русе, съответстващо на състоянието на сградата към завършване на ремонтните дейности, с всички подобрения в сградата:
Сграда с идентификатор 51679.173.803.1 по КККР на с. Николово се отдава под наем в състояние, негодно за ползване по посоченото предназначение. Наемната цена е дължима след завършване на ремонтните дейности, посочени по-горе, най-късно след изтичане на шестия месец от сключване на договора за наем.
1.2. Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава за своя сметка и от свое име да създаде, да оперира и да поддържа водни атракциони в ПИ с идентификатор 51679.173.539, включващи минимум 4 броя водни колела, 2 броя ЗОРБ топки, 2 броя падъл бордове, един брой плаваща къща тип „Гъба“, при съобразяване на изискванията на действащото законодателство за вменените с тръжните условия дейности и задължения, за срока на наемното отношение .
1.3 Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава да провежда курсове по кану каяк в туристически лодки и по гребане в морски каяци, като курсовете следва да се провеждат от лице със съответните знания и умения, удостоверени съобразно необходимото професионално свидетелство. Изискването за наличието на лице с нужния ценз ще се преценява към момента на сключване на Договора за наем, в срока по чл. 68, ал. 2 от Наредба №1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе.
1.4. При провеждане на състезания и други мероприятия по спортен риболов спечелилият тръжната процедура участник следва да извършва дейността си в ПИ 51679.173.539 по начин, който не възпрепятства организираните мероприятия;
1.5. Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава поне веднъж годишно, за всяка година от срока на договора за наем, да почиства брега на имот с идентификатор 51679.173.539 от избуяла растителност и отпадъци.
1.6. Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава при работа на водните атракциони и провеждането на курсове да осигури лице, притежаващо необходимите и валидни сертификат и заверен билет за “Воден спасител“.
2. Определям вид на търга – повторен публичен с явно наддаване.
3. За тръжната документация за всеки от обектите, се заплаща цена от 42,00 лв. (Четиридесет и два лева) с включен ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон Русе, намиращ се в Центъра на информационно и административно обслужване на Община Русе или по банков път, в полза на Община Русе, по банкова сметка - IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащането 444000, банков код IORTBGSF.
Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 09,00 часа на 25.03.2025 г. до 17,30 часа на 17.04.2025 г. и се получава от гише №2 „Общинска собственост и наеми“, в Центъра за информационно и административно обслужване – Община Русе, пл. „Свобода“ №6, гр. Русе.
4. Оглед на обектите, се извършва всеки работен ден, от 10,00 часа на 25.03.2025 г. до 15,00 ч. на 17.04.2025 г. след предварително съгласуване и в присъствието на служител от отдел „Търговия и наемни отношения“ към дирекция „Общинска и етажна собственост“ при Община Русе.
5. Депозит за допускане до участие в тръжната процедура, за всеки обект поотделно, изчислен съобразно чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба №1 за общинската собственост на Общински съвет - Русе, се внася след закупуване на тръжна документация, до 17,00 часа на 25.04.2025 г., по набирателна сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000, открита в ТБ ”Инвестбанк”АД.
6. Подаване на документите се извършва до Кмета на Община Русе в запечатан, непрозрачен плик, от 09,00 часа на 25.03.2025 г. до 17,30 часа на 25.04.2025 г. на гише №2 ”Общинска собственост и наеми” в Центъра за административни услуги и информация при Община Русе, пл. „Свобода” №6, гр. Русе.
7. За допълнителна информация - Община Русе, вход от ул. „Борисова“, ет. 2, стая № 201, отдел ТНО, към дирекция ОЕС, тел. 082/881-667.
Последни " Търгове и конкурси"
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обекти – частна…
сряда, 16 юли 2025
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурс за…
четвъртък, 10 юли 2025
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на част от сграда…
четвъртък, 10 юли 2025
Публичен търг с явно наддаване по реда на Наредба №1 за общинската собственост
четвъртък, 03 юли 2025
Публичен търг с явно наддаване за продажба на моторни превозни средства
петък, 27 юни 2025
Публичен търг с явно наддаване за учредяване възмездно право на строеж…
четвъртък, 26 юни 2025
Община Русе обявява подбор по документи и събеседване за позиции, изискващи…
сряда, 25 юни 2025
Повторен публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обект…
сряда, 25 юни 2025