Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване на 16.03.2018 г. за отдаване под наем за срок от пет години на обособени части от имоти-публична общинска собственост

понеделник, 19 февруари 2018

О  Б  Щ   И  Н  А    Р  У  С  Е

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет –  Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-374 от 15.02.2018 г. на Кмета на Община Русе,

О Б Я В Я В А:

1. Публичен търг с явно наддаване на 16.03.2018 г. от 13,30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж ІІІ, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години на обособени части от имоти-публична общинска собственост, предоставени за управление на учебни заведения от общинската образователна система, на територията на Община Русе, както следва:

СУ „Йордан Йовков“, гр. Русе, бул. „Цар Освободител“ №117:

Спортна зала – помещение, с площ 240,00 кв. м, в сутерена на триетажна монолитна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.2268.1, със застроена площ на сградата – 1 269,00 кв. м, с предназначение – сграда за образование, описана в АПОС №7118/09.12.2013 г., с начална тръжна месечна наемна цена – 246,00 лв. без ДДС, стъпка на наддаване – 24,00 лв. и депозит за участие в размер на шест начални тръжни месечни наемни цени –  1 476,00 лв.

СУ „Васил Левски“, гр. Русе, ул. „Гео Милев“ №1:

Ученически стол – помещение, с площ 354,00 кв. м, в сутерена на корпус „А“ от масивна четириетажна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.4.361.1, със застроена площ на сградата – 1 835,00 кв. м, с предназначение – сграда за образование, описана в АПОС №7082/16.10.2013 г., с начална тръжна месечна наемна цена – 566,00 лв. без ДДС, стъпка на наддаване – 56,00 лв. и депозит за участие в размер на шест начални тръжни месечни наемни цени – 3 396,00 лв.

ОУ „Отец Паисий“, с. Тетово, Община Русе, ул. „Генерал Столетов“ № 9:

Училищен павилион (за продажба на хранителни стоки, закуски, безалкохолни напитки и канцеларски материали) – помещение, с площ 34,00 кв. м, на първи етаж в училищна четириетажна сграда – блок Б, със застроена площ на сградата – 779,00 кв. м, в УПИ I-426, от кв. 107 по регулационния план на с. Тетово, ЕКАТТЕ 72357, Община Русе, описана в АПОС №4453/18.07.2005 г., с начална тръжна месечна наемна цена – 84,00 лв. без ДДС, стъпка на наддаване – 8,00 лв. и депозит за участие в размер на шест начални тръжни месечни наемни цени– 504,00 лв.

СУ „Възраждане“, гр. Русе, ул. „Студентска“ № 2:

Стоматологичен кабинет – помещение, с обща площ 18,50 кв. м, от която 16,25 кв. м – основна площ и 2,25 кв. м – сервизна площ, на първи етаж в триетажна монолитна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.1.253.1, със застроена площ на сградата – 1 281,00 кв. м, с предназначение – сграда за образование, описана в АПОС №7126/19.12.2013 г., с начална тръжна месечна наемна цена – 36,00 лв. без ДДС, стъпка на наддаване – 3,00 лв. и депозит за участие в размер на шест начални тръжни месечни наемни цени– 216,00 лв.

2. Вид на търга - публичен, с явно наддаване.

3. За закупуване на тръжната документация, за всеки обект се заплаща 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF. Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9,00 ч. на 21.02.2018 г. до 17,30 ч. на 08.03.2018 г. и се получава от гише №2, към ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

4. Оглед на обектите - всеки работен ден от 10,00 ч. на 21.02.2018 г. до 15,00 ч. на 09.03.2018 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на съответното учебно заведение.

5. Депозит за участие - за всеки обект, посочен от т. 1.1. до т. 1.4., се внася след закупуване на тръжна документация от 9,00 ч. на 21.02.2018 г. до 17,00 ч. на 09.03.2018 г. по сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе. За депозит се приема парична вноска в посочения размер, преведена по посочената банкова сметка.

6. Подаване на документите в запечатан, непрозрачен плик, от 9,00 ч. на 21.02.2018 г. до 17,30 ч. на 09.03.2018 г. на гише №2 в ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

За допълнителна информация - тел.082/881-667 и 881-781, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”Търговия и наемни отношения” към дирекция „Икономика и управление на собствеността“.

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/