Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на част от сграда – частна общинска собственост

четвъртък, 10 юли 2025

О  Б  Щ   И  Н  А       Р  У  С  Е

 

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе, в изпълнение на Заповед №РД-01-2136/ 10.07.2025 г. на зам.-кмет на община Русе,

 

О Б Я В Я В А:
 

1. Публичен търг с явно наддаване на 07.08.2025 г. от 13,30 ч., в Община Русе, пл. „Свобода“ №6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем, за срок от пет години, на част от сграда – частна общинска собственост – „Градски хали“ – недвижима културна ценност (паметник на културата от местно значение) с идентификатор по Кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе 63427.2.4082.3, предмет на Акт за частна общинска собственост (АЧОС) №6937/ 21.03.2013 г., с административен адрес гр. Русе, ул. „Александровска“ №93, като търговски обект за продажба с преобладаваща част за хранителни и промишлени стоки, която част се състои от следните самостоятелни обекти:

                - самостоятелен обект в сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.4082.3.1,с площ: 1578.33 кв. м., с предназначение: За търговска дейност;

                - самостоятелен обект в сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.4082.3.2, с площ 27.42 кв. м., с предназначение: Инфраструктурен обект;

                - самостоятелен обект в сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.4082.3.3, с площ 236.66 кв. м., с предназначение: За обществено хранене;

                - самостоятелен обект в сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.4082.3.4, с площ 161.19 кв. м., с предназначение: За обществено хранене;

                - самостоятелен обект в сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.4082.3.9, с площ 61.19 кв. м.; с предназначение: За офис;

                - самостоятелен обект в сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.4082.3.13, с площ 92.83 кв. м., с предназначение: За офис,

при начална тръжна месечна наемна цена 16 934,00 лв. (Шестнадесет хиляди деветстотин тридесет и четири лева) без включен ДДС, стъпка на наддаване – 1500,00 лв. (Хиляда и петстотин лева) и депозит за участие – 33 868,00 лв. (Тридесет и три хиляди осемстотин шестдесет и осем лева).

1.1. Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава за своя сметка, в полза на Община Русе, да извърши текущ вътрешен ремонт в пешеходния подлез пред ЖП гара- Русе съгласно приложената в тръжните условия количествено-стойностна сметка. Ремонтът следва да бъде извършен в 1-годишен срок от сключването на договора за наем, като за извършените дейности по ремонт на подлеза Община Русе няма да дължи цена или друго обезщетение.

1.2. Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава да предостави в полза на Община Русе банкова гаранция в размер на 250 000 лв. (двеста и петдесет хиляди лева), с цел обезпечаване на изпълнението на ангажимента по т. 1.1 от настоящата заповед в едномесечен срок от влизане в сила на заповедта за определяне на спечелил.

1.3. Спечелилият тръжната процедура участник-наемател се задължава ежегодно да подпомага културните и спортни мероприятия, организирани от Община Русе, под формата на дарение, в размер на 15 000 лв. ( петнадесет хиляди лева), заплащано до юни месец за всяка година от срока на действие на договора за наем.

2. Определям вид на търга – публичен с явно наддаване.

3. За тръжната документация за всеки от обектите, се заплаща цена от 42,00 лв. (Четиридесет и два лева) с включен ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон Русе, намиращ се в Центъра на информационно и административно обслужване на Община Русе или по банков път, в полза на Община Русе, по банкова сметка - IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащането 444000, банков код IORTBGSF.

Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 09,00 часа на 14.07.2025 г. до 17,30 часа на 01.08.2025 г. и се получава от гише №2 „Общинска собственост и наеми“, в Центъра за информационно и административно обслужване – Община Русе, пл. „Свобода“ №6, гр. Русе.  

4. Оглед на обектите, се извършва всеки работен ден, от 10,00 часа на 14.07.2025 г. до 15,00 ч. на 01.08.2025 г. след предварително съгласуване и в присъствието на служител от отдел „Търговия и наемни отношения“ към дирекция „Общинска и етажна собственост“ при Община Русе.

5. Депозит за допускане до участие в тръжната процедура, изчислен съобразно чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба №1 за общинската собственост на Общински съвет - Русе, се внася след закупуване на тръжна документация, до 17,00 часа на 04.08.2025 г., по набирателна сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000, открита в ТБ ”Инвестбанк”АД.

6. Подаване на документите се извършва до Кмета на Община Русе в запечатан, непрозрачен плик, от 09,00 часа на 14.07.2025 г. до 17,30 часа на 04.08.2025 г. на гише №2 ”Общинска собственост и наеми” в Центъра за административни услуги и информация при Община Русе, пл. „Свобода” №6, гр. Русе.

7. При липса на интерес към провеждането на търга, или неявяване на кандидати, повторен публичен търг с явно наддаване да се проведе на 16.10.2025 г. от 13,30 ч. в Заседателната зала на Община Русе, ет. 3, пл. „Свобода“ №6, гр. Русе.

8. За допълнителна информация - Община Русе, вход от ул. „Борисова“, ет. 2, стая № 201, отдел ТНО, към дирекция ОЕС, тел. 082/881-667.

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе