Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обособени части от имоти – публична общинска собственост

сряда, 19 февруари 2025

О  Б  Щ   И  Н  А    Р  У  С  Е

 

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-547 от 18.02.2025 г. на Кметa на Община Русе,

 

О Б Я В Я В А:

 

1. Публичен търг с явно наддаване на 17.03.2025 г. от 13:30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години на обособени части от имоти – публична общинска собственост, предоставени за управление на учебни заведения на територията на Община Русе, както следва: ОУ „Васил Априлов“ – гр. Русе, бул."Липник" № 78  и ОУ „Любен Каравелов“ – гр. Русе, ул."Велико Търново" № 21

2. Индивидуализация на обектите - предмет на настоящата тръжна процедура:

ОУ „Васил Априлов“ – гр. Русе, бул."Липник" № 78

2.1. Отдаване под наем за срок от пет години, на  помещение с  площ 46,75 кв. м. и склад към него с площ 15 кв. м., намиращи се в сутерена на крило Б на училището на масивна, двуетажна сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.7.499.1, със застроена площ на сградата 2133,00 кв. м, с функц. предназначение сграда за образование с административен адрес: гр. Русе, бул. „Липник“ №78, описана в АПОС №7063/25.09.2013 г., предоставена за управление на ОУ „Васил Априлов“ – гр. Русе, с предложение да се отдава под наем за ученически бюфет., с начална тръжна месечна наемна цена 211,00 лв. (двеста и единадесет лева) без включен ДДС, стъпка на наддаване 21,00 лв. ( двадесет и един лева) и депозит за участие в търга 422,00 лв. (четиристотин двадесет и два лева).

ОУ „Любен Каравелов“ – гр. Русе, ул."Велико Търново" № 21

2.2. Отдаване под наем за срок от пет години, на част от първия етаж с площ 1 кв. м., представляващ част  от фоайето на сграда с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.2.755.1, цялата със застроена площ 550 кв. м., брой етажи – 4, с предназначение: сграда за образование, с административен адрес: гр. Русе, ул. „Велико Търново“ №21, описана в Акт №6530/08.08.2011 г. предоставена за управление на ОУ „Любен Каравелов“ – гр. Русе, която част се отдава под наем за поставяне на преместваем обект – вендинг автомат, с начална тръжна месечна наемна цена – 88,00 лв. (осемдесет и осем лева)  без включен ДДС, стъпка на наддаване 8,00 лв. (осем лева) и депозит за участие в търга 264,00 лв. (двеста шестдесет и четири лева).

3. Вид на търга - публичен, с явно наддаване.

4. Стъпката на наддаване при провеждане на търга, посочена конкретно за всеки обект от т. 2.1. до т. 2.2., е определена съгласно чл. 50, ал. 2, т. 4 от Наредба №1 на Общински съвет - Русе за общинската собственост.

5. За закупуване на тръжната документация, за всеки конкретен обект се заплаща 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF.

Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9:00 ч. на 20.02.2025 г. до 17:30 ч. на 07.03.2025 г. и се получава от гише №2, към Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

6. Оглед на обектите се извършва всеки работен ден от 10:00 ч. на 20.02.2025 г. до 15:00 ч. на 07.03.2025 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.

7. Депозитът за допускане до участие в тръжната процедура за отдаване под наем на всеки конкретен обект поотделно, посочен в т. 2.1 до т. 2.2 от настоящата заповед, определен съобразно изискванията на чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба № 1, на Общински съвет – Русе, за общинската собственост, се внася след закупуване на тръжна документация от 9:00 ч. на 20.02.2025 г. до 17:00 ч. на 12.03.2025 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе.

8. Подаване на документите от кандидатите се извършва до Кмета на Община Русе в запечатан, непрозрачен плик, от 9:00 ч. на 20.02.2025 г. до 17:30 ч. на 07.03.2025 г. на гише №2 в Центъра за информационно и административно обслужване – Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.

9. При липса на интерес към провеждането на търга или неявяване на кандидати, повторен публичен търг с явно наддаване се обявява на 07.05.2025 г., от 13:30 ч. в Заседателната зала на Община Русе, ет. 3, пл. „Свобода“ №6, гр. Русе.

За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”ТНО”

 

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/