Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на помещение в гр. Русе

вторник, 08 ноември 2022

О  Б  Щ   И  Н  А    Р  У  С  Е

На основание чл. 51, ал. 1, във връзка с чл. 51, ал. 3 от Наредба № 1 за общинската собственост на Общински съвет –  Русе и в изпълнение на Заповед №РД-01-3631 от 04.11.2022 г. на Зам.- кметa на Община Русе с Ресор „Икономика и международно сътрудничество“,

О Б Я В Я В А:

1. Публичен търг с явно наддаване на 06.12.2022 г. от 13,30 ч. в Община Русе, пл. ”Свобода” № 6, етаж 3, Заседателна зала, за отдаване под наем за срок от пет години, като книжарница, на помещение, с площ от 15,00 кв.м., разположено на първи етаж в корпус „А“ на масивна четириетажна част от сграда, с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.4.361.1, със застроена площ на цялата сграда – 1 835,00 кв. м, с предназначение – Сграда за образование, разположена в поземлен имот с идентификатор по КККР на гр. Русе 63427.4.361, с административен адрес: гр. Русе, ж. к. „Дружба-1“, ул. „Гео Милев“ №1, описана в Акт за публична общинска собственост (АПОС) №7082/16.10.2013 г., предоставена за управление на СУ „Васил Левски “ – гр. Русе, с начална тръжна месечна наемна цена – 35,00 лв. (Тридесет и пет лева) без включен ДДС, стъпка на  наддаване – 3,00 лв. (Три лева) и депозит за участие – 210,00 лв. (Двеста и десет лева).

2. Вид на търга - публичен, с явно наддаване.

3. Стъпката на наддаване при провеждане на търга, посочена конкретно за обекта от т.1, е определена съгласно чл. 50, ал. 2, т. 4 от Наредба №1 на Общински съвет - Русе за общинската собственост.

4. За закупуване на тръжната документация, за обекта се заплаща 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе,                      в Центъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF.

Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9,00 ч. на  14.11.2022 г. до 17,30 ч. на 25.11.2022 г. и се получава от гише №2, към Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. „Свобода” № 6.

5. Оглед на обекта - всеки работен ден от 10,00 ч. на 14.11.2022 г. до 15,00 ч. на 25.11.2022 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.

6. Депозит за участие за обекта се внася след закупуване на тръжна документация от 9,00 ч. на 14.11.2022 г. до 17,00 ч. на 02.12.2022 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД – клон гр. Русе.

7. Подаване на документите в запечатан, непрозрачен плик, от 9,00 ч. на 14.11.2022 г. до 17,30 ч. на 02.12.2022 г. на гише №2 в Центъра за информационно и административно обслужване – Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.

8. При липса на интерес към провеждане на търга, повторен публичен търг с явно наддаване – 08.02.2023 г. от 13,30 ч. в Община Русе, пл. „Свобода“ №6, ет. 3, Заседателна зала.

За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж, Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”ТНОЗП” към дирекция „УС“.

 

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/