Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на временни обекти общинска собственост (павилиони) за търговска дейност

понеделник, 22 декември 2014

                                             ОБЩИНА РУСЕ

На основание чл.51, ал.1, във връзка с чл. 51, ал.3 от Наредба №1 на Общински съвет - Русе за общинската собственост и в изпълнение на Заповед № РД- 01 - 3488 от 18.12.2014 г. на Кмета на Община Русе,

                                                ОБЯВЯВА:

1. Публичен търг с явно наддаване, който ще се проведе на 23.01.2015 г.  от 13,30 ч. в сградата на Община Русе, пл. „Свобода” №6, Заседателна зала, етаж 3,  за отдаване под наем на временни обекти общинска собственост (павилиони) за търговска дейност с площ от 4,00 кв. м. в организиран Мартенски базар, монтирани върху част от терен публична общинска собственост, намиращ се в гр.Русе, ул. „Александровска”, зона „В-2”, от магазина на ЦБА-бивши хали в посока паметника на „Альоша” за срок 12.02.2015 г. до 03.03.2015 г. включително, съгласно подробна схема утвърдена от Главния архитект на Община Русе и одобрена от Общински съвет - Русе;

2. Вид на търга - публичен с явно наддаване.                                                              

3. Начална тръжна цена за всеки обект - павилион, за периода по т.1, съгласно чл.2, ал.1, т.39 от Наредба № 2 на Общински съвет - Русе, без включен ДДС е в размер на 240,00 лв.;  

4. Стъпка на наддаване за всеки обект - павилион при провеждане на търга в размер на 20,00 лв.

5. За тръжната документация ще се заплаща цена 42,00 лв. (Четиридесет и два лева) с включен ДДС по банковата сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF или в ТБ ”Инвестбанк”АД - клон Русе, намиращ се в Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. ”Свобода” № 6 от 13,00 часа на 05.01.2015 г. до 17,30 часа на 21.01.2015 г. и ще се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми”, към Центъра за информационно и административно обслужване - Община Русе, пл. „Свобода” №6.

6. Оглед на павилионите общинска собственост и на терена за монтиране на павилиони ще се извършва при желание на кандидатите всеки работен ден от 14,00 часа на 05.01.2015 г. до 17,00ч. на 21.01.2015 г. след представяне на платежен документ за закупена тръжна документация, предварително съгласуване с отдел ”Търговия и наемни отношения” и в присъствието на служител от отдела.

7. Депозит за участие в тръжната процедура, в размер на 48,00 лв. ще се внася до 17,00 часа на 22.01.2015 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ ”Инвестбанк”АД, след закупуване на тръжната документация.

8. Подаване на документите от кандидатите ще се извършва до 17,30 часа на 22.01.2015 г. в сектор ”Общинска собственост и наеми” на Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, пл. „Свобода” №6. 

Върху плика се отбелязват наименованието на участника и предмета на публичния търг. Пликът се запечатва от кандидата. При приемане на плика длъжностното лице отбелязва часа на подаването.        Допълнения или изменения в предадени вече документи не се допускат.

9. При липса на интерес към провеждането на търга, повторен публичен търг с явно наддаване се обявява на 10.02.2015 г. от същия час и при същите условия.

10. За тръжната документация, за повторния публичен търг с явно наддаване  ще се заплаща такса от 42,00 лв. (Четиридесет и два лева) с включен ДДС по банковата сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF или в ТБ „Инвестбанк” АД – клон Русе към Центъра за информационно и административно обслужване при Община Русе, пл. ”Свобода” № 6 от 9,00 часа на 24.01.2015 г. до 17,30 часа на 06.02.2015 г.

Тръжната документация ще се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми” към Центъра за информационно и административно обслужване при Община Русе, пл. ”Свобода” № 6.

11. Оглед на павилионите общинска собственост и на терена за монтиране на павилиони за повторния публичен търг с явно наддаване ще се извършва при желание на кандидатите всеки работен ден от 10,00 часа на 24.01.2015 г. до 17,00 часа на 06.02.2015 г. след представяне на платежен документ за закупена тръжна документация, предварително съгласуване с отдел ”Търговия и наемни отношения” и в присъствието на служител от отдела.

12. Депозит за участие в тръжната процедура за повторния публичен търг с явно наддаване, в размер на 48,00 лв. ще се внася до 17,00 часа на 09.02.2015 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ ”Инвестбанк” АД, след закупуване на тръжна документация.                                                                         

13. Подаване на документите от кандидатите за повторния публичен търг с явно наддаване  ще се извършва до 17,30 часа 09.02.2015 г.  в сектор ”Общинска собственост и наеми” на Центъра за информационно и административно обслужване при Община Русе, пл. ”Свобода” № 6.

За допълнителна информация - Община Русе, вход от ул.”Борисова”, отдел ”Търговия и наемни отношения”, при дирекция „Икономика и управление на собствеността”, тел. 082/881-667 и 881-754, 881-781, стая № 201, етаж 2.

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Последни " Търгове и конкурси"

всички >

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/