Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на временни обекти - общинска собственост (павилиони) за търговска дейност за организиран Коледен базар

четвъртък, 17 октомври 2013

ОБЩИНА РУСЕ

В изпълнение на Заповед № РД-01-2770 от 16.10.2013 г. на Кмета на Община Русе и съгласно чл. 51, ал. 1 от Наредба №1 на Общински съвет - Русе за общинската собственост

ОБЯВЯВА:

1. Публичен търг с явно наддаване на 06.11.2013 г. от 13,30 часа в Заседателната зала на Община Русе, етаж ІІІ, пл. „Свобода” №6 по реда на Наредба №1 на Общински съвет - Русе за общинската собственост за отдаване под наем на временни обекти - общинска собственост (павилиони) за търговска дейност за организиран Коледен базар, монтирани върху част от терен публична общинска собственост, намиращ се в гр. Русе, ул. „Александровска”, в участъка от ул. „Майор Узунов”, посока паметник „Альоша” - зона „В-3” за срок от 05.12.2013 г. до 07.01.2014 г. включително, елемент на утвърдена от Главния архитект на Община  Русе и одобрена от Общински съвет - Русе подробна схема, от които :

1.1. 18 броя с площ от 4,00 кв. м.;

1.2. 5 броя с площ от 6,25 кв. м.;

1.3. 2 броя за продажба на скара и напитки с площ от 6,25 кв. м. и

1.4. ледена пързалка с обща площ от 617,75 кв. м.

2. Списъкът за павилионите и ледената пързалка, отдавани под наем ще бъде изнесен на 17.10.2013 г. на входа, на Община Русе, към ул.“Петър Берон” и пред отдел “Търговия и наемни отношения” към дирекция „Икономика и управление на собствеността” при Община Русе, ет. 2, стая №201.                                                

3. Началната тръжна цена за всеки обект, съгласно чл. 2, ал. 1, т. 39 от Наредба №2 на Общински съвет - Русе, без включен ДДС е в размер на:

3.1. 327,00 лв. за павилионите по т. 1.1.;

3.2. 493,00 лв. за павилионите по т. 1.2.;

3.3. 493,00 лв. за павилионите по т. 1.3.;

3.4. 7530,00 лв. за ледената пързалка по т. 1.4.

4. Стъпката на наддаване за всеки обект (павилион и ледена пързалка) при провеждане на търга -  не по-малко от 1 на сто и не повече от 10 на сто от началната тръжна цена, съгласно чл. 50, ал. 2, т. 4 от Наредба №1 на Общински съвет – Русе, съобразно списъка по т. 2, одобрен от кмета на общината.                                                         

5. Тръжната документация да се заплаща в банковия офис на ТБ ”Инвестбанк” АД - клон Русе в Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе срещу 42,00 лв. (Четиридесет и два лева) с включен ДДС от 9,00 часа на 17.10.2013 г. до 17,30 часа на 01.11.2013 г. и се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми”, към Центъра за информационно и административно обслужване при Община Русе, пл. ”Свобода” №6.

6. Оглед на павилионите и терените за монтиране на павилиони и ледена пързалка ще се извършва при желание на кандидатите всеки работен ден от 10,00 часа на  28.10.2013 г. до 17,00 часа на  01.11.2013 г., след представяне на платежен документ за закупена тръжна документация, предварително съгласуване с отдел ”Търговия и наемни отношения” и в присъствието на служител от отдела.

7. Депозит за участие в размер на 20% от началната тръжна цена по т. 3, съгласно чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба №1 на Общински съвет - Русе да се внася до 17,00 часа на 04.11.2013 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37IORT73793300030000 - ТБ ”Инвестбанк” АД, след закупуване на тръжна документация.

8. Подаване на документите от кандидатите да се извършва до 17,00 часа на 04.11.2013 г. в сектор ”Общинска собственост и наеми” на Центъра за информационно и административно обслужване при Община Русе, пл. ”Свобода” №6.

9. Подаването на документите да се извършва до Кмета на Общината в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се отбелязват наименованието на участника и предмета на публичния търг.           

При приемане на плика длъжностното лице отбелязва часа на подаването. Допълнения или изменения в предадени вече предложения не се допускат.

10. При липса на интерес към провеждането на търга, повторен такъв се обявява на 28.11.2013 г. от същия час и при същите условия.                                                                                                                                           

11. Тръжната документация за повторен търг ще се заплаща в банковия офис на ТБ ”Инвестбанк”АД - клон Русе в Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе срещу 42,00 лв. (Четиридесет и два лева) с включен ДДС от 9,00 часа на 07.11.2013 г. до 17,30 часа на 25.11.2013 г. и ще се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми”, към Центъра за информационно и административно обслужване при Община Русе, пл. ”Свобода” №6.                    

За допълнителна информация - Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”Търговия и наемни отношения”, към дирекция „Икономика и управление на собствеността”, тел. 082/881-667 и 881-754, стая №201, етаж 2.

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Последни " Търгове и конкурси"

всички >

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/