Пропускане до съдържанието на страницата

Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем за срок от 18.02.2013 г. до 03.03.2013 г. на 18 броя временни обекти – павилиони за търговска дейност, всеки с площ от 4,00 кв.м. за Мартенски базар, ситуирани върху част от терен публична общинска собст

петък, 25 януари 2013

О Б Щ И Н А Р У С Е

В изпълнение на Заповед №РД-01-117 от 25.01.2013 г. на Кмета на Община Русе и съгласно чл. 51, ал. 1 от Наредба №1 за общинската собственост на Общински съвет – Русе  


О Б Я В Я В А:
1. Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем за срок от 18.02.2013 г. до 03.03.2013 г. на 18 броя временни обекти – павилиони за търговска дейност, всеки с площ от 4,00 кв.м. за Мартенски базар, ситуирани върху част от терен публична общинска собственост в гр. Русе, ул. „Александровска”, от Градски Хали до ул. „Мостова”, съгласно схема, утвърдена от Главния архитект на Община Русе.
Публичният търг с явно наддаване ще се състои на 15.02.2013 г. от 13,30 ч. в сградата на Община Русе, пл. „Свобода” №6, Заседателна зала.
2. Списъкът на павилионите, отдавани под наем ще бъде изнесен на 30.01.2013 г. на входа на Община Русе от ул.”Петър Берон” и пред отдел ”Търговия и наемни отношения”. 3. Началната тръжна цена за всеки павилион е в размер на 168,00 лв., без включен ДДС, съгласно чл. 2, ал. 1, т. 39 от Наредба №2 на Общински съвет - Русе.
4. Стъпка на наддаване при провеждане на търга – 15,00 лв., съгласно чл. 50, ал. 2, т. 4 от Наредба №1 на Общински съвет – Русе.
5. Тръжната документация ще се заплаща в банковия офис на ТБ “Инвестбанк” АД клон – Русе, в Центъра за информационно и административно обслужване на Община Русе, срещу 42,00 лева с включен ДДС от 9,00 ч. на 30.01.2013 г. до 12,00 ч. на 14.02.2013 г. и се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми” към Центъра за информационно и административно обслужване - Община Русе, пл. „Свобода” №6.
6. Депозит за участие - 25% от началната тръжна цена (без включен ДДС), в размер на 42,00 лв., съгласно чл. 50, ал. 2, т. 5 от Наредба №1 на Общински съвет – Русе  да се внася до 10,00 ч. на 15.02.2013 г. по набирателната сметка на Община Русе: BG37 IORT 7379 3300 0300 00 – ТБ „Инвестбанк” АД – клон Русе, след закупуване на тръжна документация.
7. Оглед на павилионите и терените за монтирането им ще се извършва при желание на кандидатите от 12.02.2013 г. до 14.02.2013 г., след представяне на платежен документ за закупена тръжна документация, предварително съгласуване с отдел „Търговия и наемни отношения” и в присъствието на служител от отдела.
8. Подаване на документите от кандидатите да се извършва до 10,30 ч. на 15.02.2013 г. в сектор ”Общинска собственост и наеми” на Центъра за административни услуги и информация - Община Русе, пл. „Свобода” №6.
9. Подаването на документите да се извършва до Кмета на Общината в запечатан плик, като върху плика се отбелязват наименованието на участника и предмета на публичния търг.
Допълнения или изменения в предадени вече документи не се допускат.
10. При липса на интерес към провеждането на търга, повторен такъв се обявява на 18.02.2013 г. от същия час и при същите условия.    
За допълнителна информация: отдел ”Търговия и наемни отношения” при Община Русе, вход от ул. „Борисова”, етаж 2, стая №201, тел.082/881-667, 881-754 и 881-781.

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Последни " Търгове и конкурси"

всички >

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/