Технически паспорт
Община Русе, отдел „Управление на етажната собственост” информира гражданите, живеещи в сгради/входове в режим на етажна собственост, че е необходимо да предприемат действия за издаване на технически паспорт на сградата/входа. За всяка сграда в режим на етажна собственост се издава технически паспорт при условията и по реда на Закона за устройство на територията /ЗУТ/.
Председателят на управителния съвет/управителят е длъжен да съхранява безсрочно техническия паспорт. Технически паспорт се съставя за завършени нови сгради - преди въвеждането им в експлоатация.
Мерките и указанията в техническия паспорт са задължителни за собствениците на самостоятелните обекти. В тримесечен срок от издаването на техническия паспорт Общото събрание на собствениците/Сдружението приема решения относно изпълнението на предписаните мерки и указания. С решенията се определят и размерът на необходимите средства, разпределението им между собствениците и срокът за събирането им.
Кметът на общината упражнява текущ контрол за етапното изпълнение на мерките, предвидени в техническия паспорт.
Информация за лицензирани фирми за издаване на технически паспорти в гр. Русе, може да получите от сайта на МРРБ:
http://www.mrrb.government.bg/, раздел ДНСК/Дирекция за национален строителен контрол/ или http://www.dnsk.mrrb.government.bg/ или на сайта на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране http://www.kiip.bg/