С изпълнението на административната услуга се допълват специализираните карти с ново изградени обекти на инженерната инфраструктура - електронни съобщителни мрежи, съоръжения и свързаната с тях физическа инфраструктура.
Основание: §3 от ПЗР на Наредба № 21/10.10.2019г. за съдържанието, условията и реда за създаване и поддържане на специализирани и електронни съобщителни мрежи, съоръжения и свързаната с тях физическа инфраструктура, във връзка с чл. 32, ал. 5 от ЗКИР
Срок за предоставяне: 7 дни
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Информационно и административно и обслужване"
Адрес: Община Русе, гр. Русе, ул. Олимпи Панов № 6, п.к. 7000
Телефон за връзка: 082/830 213
Работно време: от 08:30 до 17:30, От понеделник до петък, с обедна почивка от 12:00 до 13:00.
Необходими документи:
- Заявление по образец;
- Документ за собственост /заверено копие/;
- Разрешение за строеж;
- Виза за проучване и проектиране, екзекутивната документация за сградите, съоръженията или подземните проводи;
- Материали и данни от геодезически измервания от лицензиран изпълнител в цифров и графичен вид;
- Данни за правоспособното лице, извършило заснемането, застрахователна полица за застраховка на правоспособното лице;
- Документ за платена такса.
За услугата се заплаща такса: 25,00 лева по чл. 42, т. 6а от Наредба № 16 на Общински съвет - Русе
Таксата за извършване на административната услуга може да се заплати в брой, чрез ПОС устройство в центъра за административно обслужване или по банков път за сметка на Община Русе:
Банкова сметка
ТБ „ИНВЕСТБАНК“ АД , ФЦ РУСЕ
BIC код: IORTBGSF
Банкова сметка BG 96IORT73798400080000
Код за вид плащане: 44 80 01
Заявление за издаване на удостоверение
Удостоверението се издава от отдел "Устройствени планове и кадастър".