Пропускане до съдържанието на страницата

Възобновена процедура по провеждане на публичен търг с явно наддаване на 18.12.2017 г. за отдаване под наем на помещение за бюфет за ученическо хранене разположено в сутерена на СУПНЕ „Фридрих Шилер“ – гр. Русе

сряда, 29 ноември 2017

О  Б  Щ   И  Н  А       Р  У  С  Е

В изпълнениена Заповед №РД-01- 3074 от 27.11.2017 г. на Кмета на Община Русе,

О Б Я В Я В А:

Възобновена процедура по провеждане на публичен търг с явно наддаване на 18.12.2017 г. от 13,30 ч. в Община Русе, пл. Свобода №6, ет. 3, Заседателна зала, открита със Заповед №РД-01-1640 / 03.07.2015 г. на Кмета на Община Русе, възобновена със Заповед №РД-01-1076/15.05.2017 г. на Кмета на Община Русе, спряна на основание чл. 54, ал. 1, т. 5 от АПК, считано от 01.06.2017 г. по повод на постъпила жалба, рег. индекс 30-9137-1/29.05.2017 г. по описа на Община Русе, за отдаване под наем за срок от пет години на помещение за бюфет за ученическо хранене, с обща площ от 65,75 кв. м, разположено в сутерена на СУПНЕ „Фридрих Шилер“ – гр. Русе, ж. кв. „Изток“, ул. „Измайл“ № 2, предмет на АПОС №7125 / 16.12.2013 г.

Размерът на началната тръжна месечна наемна цена, стъпката на наддаване и депозита за допускане до участие в тръжната процедура за отдаване под наем на горепосочения обект, определени със Заповед №РД-01-1640/03.07.2015 г. на Кмета на Община Русе, остават непроменени. Извършените преди спиране на възобновената процедура действия, респ. изтеклите до спиране на възобновената процедура срокове, следва да бъдат зачетени във възобновеното производство. Действията, осъществени след спиране на възобновената процедура, следва да се считат за неизвършвани.

2. Получаване на тръжната документация - след заплащане на цена в размер на 42,00 лв. с ДДС, в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, вЦентъра за информационно и административно обслужване (ЦИАО) на Община Русе или по банкова сметка на Община Русе: IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащанe 444000, банков код IORTBGSF. Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9,00 ч. на 30.11.2017 г. до 17,30 ч. на 08.12.2017 г. и се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми” към ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.

3. Оглед на обектa -  всеки работен ден от 10,00 ч. на 30.11.2017 г. до 17,00 ч. на 08.12.2017 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.

4. Депозит за участие, установен в Заповед № РД-01-1640/03.07.2015 г. на Кмета на Община Русе, за обекта, се внася след закупуване на тръжна документация, до 17,00 ч. на 15.12.2017 г., по набирателна сметка на СУПНЕ „Фридрих Шилер” – BG95IORT73793300034000, Банков код: IORTBGSF.

5. Подаване на документите в бял, запечатан, непрозрачен плик, след закупуване на тръжни документи, до 17,30 ч. на 15.12.2017 г., в сектор „Общинска собственост и наеми“ на ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода“ № 6, гр. Русе.

6. При липса на интерес към провеждането на търга, повторен публичен търг с явно наддаване – 19.01.2018 г. от 13,30 ч. в Община Русе, пл. „Свобода“ № 6, гр. Русе, етаж 3, Заседателна зала.

6.1. За повторния публичен търг с явно наддаване, за тръжната документация се заплаща цена в размер на 42,00 лв. с ДДС в ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД - клон гр. Русе, в ЦИАО на Община Русе или по банков път по банкова сметка на Община Русе IBAN BG96IORT73798400080000, вид на плащане 444000, банков код IORTBGSF. Тръжната документация се закупува всеки работен ден от 9,00 ч. на 19.12.2017 г. до 17,30 ч. на 12.01.2018 г. и се получава от сектор ”Общинска собственост и наеми” към ЦИАО на Община Русе, пл. „Свобода” № 6, гр. Русе.

6.2. Оглед на обектa за повторния публичен търг с явно наддаване - всеки работен ден от 10,00 ч. на 19.12.2017 г. до 17,00 ч.на 12.01.2018 г., след предварително съгласуване и в присъствието на представител на учебното заведение.

6.3. Депозит за участие в повторния публичен търг с явно наддаване, установен в Заповед № РД-01-1640/03.07.2015 г. на Кмета на Община Русе, за обекта се внася след закупуване на тръжна документация, до 17,00 ч. на 18.01.2018 г., по набирателна сметка на учебното заведение.

6.4. Подаване на документите за повторния публичен търг с явно наддаване в бял, запечатан, непрозрачен плик, след закупуване на тръжни документи, до 17,30 ч. на 18.01.2018 г., в сектор „Общинска собственост и наеми“ на ЦИАО – Община Русе, пл. „Свобода“ № 6, гр. Русе.

За допълнителна информация - тел.082/881-667, стая № 201, ІІ-ри етаж на Община Русе (вход от ул.”Борисова”), отдел ”Търговия и наемни отношения” към дирекция „Икономика и управление на собствеността“.

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/