Община Русе приема заявления за длъжност „Личен асистент“ за изпълнение на Механизма лична помощ по Закона за личната помощ, предоставянето на който стартира на 1 септември 2019 г.
НОВО от 1 януари - ПРОМЕНИ В МЕХАНИЗМА "ЛИЧНА ПОМОЩ"
Изискванията за заемане на длъжността „Личен асистент“ по Механизма лична помощ е лицата:
Необходими документи за заемане на длъжността:
След разглеждане на документите доставчика на лична помощ - Община Русе, ще проведе събеседване с всички кандидати. Одобрените ще бъдат вписани в списъка на кандидатите за асистенти по Механизма лична помощ.
Изпълнението на трудовите договори с определените асистенти започва от първо число на месеца, следващ месеца на сключването на същите.
Възнаграждението се определя въз основа на часовата ставка за положен труд по механизма лична помощ с коефициент 1,4 от размера на минималната часова работна заплата, установена за страната за съответната година.
Кандидатите за включване в механизма лична помощ и кандидатите за асистенти могат да подават горепосочените документи в сградата на Община Русе, ул. „Черно море“ № 2, ет. 1, стая 13, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа до и от 13:00 до 17:00 часа.
Заявления – декларации, могат да бъдат изтеглени и от сайта на Община Русе на адрес: https://www.ruse-bg.eu (Раздел „Социални дейности“, Под Раздел „Информация за включване в Механизма лична помощ“).
За допълнителна информация: тел. 082/ 506 702, 082/ 506 732 и 082/ 506 769 – Отдел „Социални дейности“, Дирекция „Социални дейности и здравеопазване” в Община Русе.
Информация за ползвателите на Механизма за личната помощ
Изисквани документи:
ДЕКЛАРАЦИЯ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА ЛИЧНАТА ПОМОЩ
ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЗАКОНА ЗА ДОМАШНОТО НАСИЛИЕ