Пропускане до съдържанието на страницата

заместник-кмет "Международни програми и проекти, инвестиции и собственост"

Заместник-кмет "Международни програми и проекти, инвестиции и собственост" е със следните функции:

 

1. отговаря за разработването и реализацията на стратегии, програми и проекти в сферата на икономиката, инвестициите, концесиите, търговията, туризма и рекламата;

2. отговаря за разработването и реализацията на стратегии, програми и проекти в сферата на управлението на общинската собственост;

3. осъществява контрол на дейността на управителите на общинските търговски дружества;

4. осъществява контрол по подготовката и провеждането на търгове и конкурси, свързани с разпореждането с общинска собственост и приватизация, както и търгове за наем;

5. организира подготовката, участва в работата на комисиите по общинска собственост, по приватизация и след приватизационен контрол, по концесиите.

6. оказва методическа помощ на Кмета и ресорните заместник-кметове при формиране политиката на Общината в изпълнение на международното сътрудничество и проекти;

7. отчита изпълнението на План за интегрирано развитие на Община Русе и Програмата на Кмета за управление през мандата;

8. координира разработването и изпълнението на проекти на Община Русе финансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС и други източници и осигуряване необходимото съдействие от всички звена на общината;

9. осъществява мониторинг на всички сключени договори за безвъзмездна финансова помощ - законосъобразно изпълнение на дейностите, недопускане на нередности. Оказва текуща методическа помощ на екипите за управление на проекти;

10. координира програмите за сътрудничество с побратимените градове на Община Русе, както и разработването на предложения до кмета на Общината за иницииране на нови международни партньорства;

11. координира включването на Общината в партньорски проекти (български и международни) и контролира тяхното изпълнение;

12. координира участието на Община Русе в международни организации и инициативи и организира изпълнението на поетите ангажименти;

13. координира дейностите по организацията при провеждане на политиката на Община Русе в областта на регистрацията и управлението на етажната собственост на сгради/входове в режим на етажна собственост на територията на Община Русе;

14. прогнозира, планира и организира възлагането на обществени поръчки в сферата на възложените му дейности;

15. следи за спазването на административните процедури и вътрешните устройствени документи, с цел противодействие на евентуални корупционни практики в Община Русе;

16. участва в дейностите на Общината в сферата на международното и трансграничното сътрудничество, както и на комуникацията и партньорството с правителствени, частни и граждански организации от страната и чужбина;

17. подпомага и координира дейностите на директора на ОП „Русе арт" в направление „Туризъм'';

18. участва в заседанията на Общинския съвет - Русе и постоянните комисии към него, по въпроси от неговата компетентност;

19. определя целите, координира управлението на риска, определя контролни дейности и отговаря за осъществяване на мониторинг на системата за финансово управление и контрол в ръководените области съгласно утвърдена методология.


Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/