Пропускане до съдържанието на страницата

Защита на потребителите

Служителите от отдел „Стопански дейности и защита на потребителите”, съгласно дадените им компетенции в Закона за защита на потребителите: 

  • съдействат за разрешаване на възникнали спорове между потребители и търговци във връзка с гаранционната отговорност, правото на рекламация на стоки и услуги;
  • консултират  гражданите за повишаване на потребителската им култура и информираност.
     

Гражданите могат да подават жалби и сигнали в писмена форма:

  • на гише „Деловодство“ в Информационния център на Община Русе, пл. „Свобода” № 6
  • чрез писма
  • на електронната поща на Община Русе mayor@ruse-bg.eu.
     

За справки и запитвания:

гр.Русе, бул.“Скобелев“  № 45 ет.2  /сградата на СБА/

телефони за контакт: 082/822 445;

  082/825 676

ВАЖНО!

Уважаеми потребители,

Имайте  предвид, че за да предявите рекламация пред търговеца  е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, договор или друг документ, доказващ покупката.


Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе