Пропускане до съдържанието на страницата

Община Русе обявява конкурс за директор на Общинско предприятие „Обреден дом”

вторник, 14 април 2020

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр. Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда  и Заповед № ЧР 40/14.04.2020г. на Кмета на Община Русе,

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „ДИРЕКТОР ПРЕДПРИЯТИЕ на Общинско предприятие „Обреден дом” в гр. Русе – 1 /едно/ работно място

 

            І. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Директорът на ОП „Обреден дом” ръководи, организира, координира и контролира цялостната дейност на предприятието по официалните семейни обреди – сватба, именуване, погребение и помен, както и по стопанисването, управлението и поддържането на гробищните паркове „Чародейка“ и „Басарбово“.

            ІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

            1. Образование – висше с образователно квалификационна степен „ магистър”

            2. Област на висшето образование  –Социални, стопански и правни науки; Технически науки.

            3. Общ трудов стаж – не по–малко от 5 /пет/ години

            Други умения и компетенции, които се считат за предимство:

·         Владеене на английски език – работно ниво

·         Компютърни умения и работа с Microsoft Office, Explorer;

·         Валидна шофьорска книжка

·         Мениджърски и/или управленски опит

            ІІІ. Вид правоотношение: срочно трудово - споразумение по чл. 107 от Кодекса на труда за срок от 3 години.

  ІV. Начин на провеждане на конкурса:

            1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.

            2. Защита на концепция за управление и развитие на ОП „Обреден дом”

3. Интервю за оценка на:

             а/ Стратегическа, лидерска и управленска компетентност – Визия за бъдещо развитие на предприятието; участие и реализиране на инвестиционни проекти; мотивиране и развиване на служителите; опит в държавната администрация;

             б/ Ориентация към резултати – умения за определяне на текущите приоритети; за подготвяне на финансов анализ на разходите и приходите; за създаване на добра организация за административно и техническо поддържане на ритуалните зали и гробищните паркове с цел постигане на целите по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат;

            в/ Компетентност за водене на преговори и договаряне с клиенти, доставчици, изпълнители  – познаване и ползване на нормативните актове; убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни; управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

            V. Необходими документи

            1. Писмено заявление за участие в конкурса /свободен текст/.

 

            2. Автобиография - европейски формат.

 

            3. Копия на документи за придобито висше образование.

            4. Копия на документи удостоверяващи продължителността на трудовия стаж.

           5. Концепция за управление и развитие на ОП „Обреден дом” за срок от 3 години, в обем до 3 страници (А4 , шрифт - Times New Roman, размер на шрифта 12) в два еднакви екземпляра, всеки от които е неподписан.

Разработената концепция трябва да съдържа следните раздели:

            I. Анализ и оценка на състоянието и дейността;

            II. Тенденции и възможности за развитие;

                        III. Определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността.

                        IV. Приложимост и етапи за реализация на концепцията.

            VI. Място и срок за подаване на документите за участие:

            Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник в срок от 1 /един/ месец от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода № 6 “ - Община Русе, ІІ етаж, стая 204 отдел „Човешки ресурси“, всеки работен ден от 08.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.30 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. Телефон за контакти 082/ 506-665 и 082/ 506-777.

VІІ. Минимален размер на основната заплата – 1400 лв.

            Всички съобщения във връзка с конкурса се осъществяват на телефон и/или имейл адрес, предоставени от кандидатите.

            Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите от отдел „Човешки ресурси “.

ПЕНЧО МИЛКОВ,

 Кмет на Община Русе

 

 

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Life Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/