понеделник, 30 октомври 2017
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
Община Русе, в качеството си на бенефициент по Проект „Разкриване на общностен център за предоставяне на почасови социални услуги "Личен асистент", "Социален асистент" и "Център за социална рехабилитация и интеграция" в Община Русе“, по сключен административен договор BG05M9OP001-2.005-0144-С001 за предоставяне на почасови социални услуги
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за набиране на персонал за следната длъжност
в „Център за социална рехабилитация и интеграция“:
I. Социален работник, код по НКПД 2635 6002 –за 1 лице, назначено на пълно работно време;
1. Наименование на работодател: Община Русе;
2. Място на работа: гр.Русе, ул. „Йосиф Цанков“ №45-47;
3. Минималните изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен - бакалавър;
Професионален опит - не се изисква;
4. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Професионална област на висшето образование – Социални дейности, Социална педагогика;
Допълнителна квалификация – компютърна компетентност.
5. Кратко описание на длъжността: Следи и координира дейностите на специалистите с екипа за управление и потребителите, ползватели на социалната услуга; участва в приемането на заявления на кандидат потребителите и изготвя социални оценки; организира, координира и участва в срещите между одобрените потребители на социални услуги и избраните лични асистенти/ социални асистенти, целящи установяване на добър контакт, съвместимост и готовност да влязат във взаимоотношенията „обгрижващ - обгрижван”. В съответствие с процедурите на проекта, договаря с всеки потребител на социални услуги седмичните часове и вида на услугите. Води задължителната документация в социалните услуги.
II. Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за участие в подбор – Приложение 1;
2. Автобиография по образец - Приложение 2;
3. Документ за самоличност - копие;
4. Документи за придобитата образователна степен, допълнителни квалификации – дипломи, удостоверения, сертификати - копие/я;
5. Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова/и книжка/и - копие;
6. Документи за преминато обучение /ако е приложимо/ - копие.
ІII. Начин на провеждане на подбора:
1. Първи етап - разглеждане и проверка на подадените по т. ІІ документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
IV. Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Русе, ул. “Черно море”№ 2, стая 31всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881-738.
Краен срок за подаване на документите - до 17.00 часа на 07.11.2017 г.
V. Общодостъпно място на което ще се обявяват списъците: информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ 2 и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.
На спечелилите кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.
Последни " Търгове и конкурси"
Повторен публичен търг с явно наддаване за продажба на СОС с идентификатор
петък, 22 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Началник отдел” на отдел „Инфраструктура…
четвъртък, 21 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Старши инспектор” в отдел „Строителен контрол“
четвъртък, 21 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на сграда частна общинска собственост
четвъртък, 14 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на имот частна общинска собственост
петък, 01 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обекти – публична…
петък, 01 ноември 2024