Пропускане до съдържанието на страницата

Обявление за подбор на персонал по Проект „Разкриване на общностен център за предоставяне на почасови социални услуги "Личен асистент", "Социален асистент" и "Център за социална рехабилитация и интеграция" в Община Русе"

понеделник, 30 октомври 2017

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

Община Русе, в качеството си на бенефициент по Проект „Разкриване на общностен център за предоставяне на почасови социални услуги "Личен асистент", "Социален асистент" и "Център за социална рехабилитация и интеграция" в Община Русе“, по сключен административен договор BG05M9OP001-2.005-0144-С001 за предоставяне на почасови социални услуги

ОБЯВЯВА ПОДБОР

за набиране на персонал за следната длъжност

в „Център за социална рехабилитация и интеграция“:

I. Социален работник, код по НКПД 2635 6002 –за 1 лице, назначено на пълно  работно време;

1. Наименование на работодател: Община Русе;

2. Място на работа: гр.Русе, ул. „Йосиф Цанков“ №45-47;

3.  Минималните изисквания за заемане на  длъжността:

Образователна степен  - бакалавър;

Професионален опит  - не се изисква;

4. Специфични изисквания за заемане на  длъжността: 

Професионална област на висшето образование – Социални дейности, Социална педагогика;

Допълнителна квалификация – компютърна компетентност.

5. Кратко описание на длъжността: Следи и координира дейностите на специалистите с екипа за управление и потребителите, ползватели на социалната услуга; участва в приемането на заявления на кандидат  потребителите и изготвя социални оценки; организира, координира и участва в срещите между одобрените потребители на социални услуги и избраните лични асистенти/ социални асистенти, целящи установяване на добър контакт, съвместимост и готовност да влязат във взаимоотношенията „обгрижващ - обгрижван”. В съответствие с процедурите на проекта, договаря с всеки потребител на социални услуги седмичните часове и вида на услугите. Води задължителната документация в социалните услуги.

 

II.  Необходими документи за кандидатстване:

1.      Заявление за участие в подбор – Приложение 1;

2.      Автобиография по образец  - Приложение 2;

3.      Документ за самоличност - копие;

4.      Документи за придобитата образователна степен, допълнителни квалификации – дипломи, удостоверения, сертификати - копие/я;

5.      Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова/и книжка/и - копие;

6.      Документи за преминато обучение /ако е приложимо/ - копие.

 

ІII. Начин  на провеждане на подбора:

            1. Първи етап - разглеждане и проверка  на подадените по т. ІІ документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.

            2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.     

 

IV. Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Русе, ул. “Черно море”№ 2, стая 31всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.  За контакти: телефон 082 / 881-738.

Краен срок за подаване на документите -  до 17.00 часа на 07.11.2017 г.

V. Общодостъпно място на което ще се обявяват списъците: информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ 2 и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.

На спечелилите кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.

ОБЯВЛЕНИЕ

ПРИЛОЖЕНИЕ 1

ПРИЛОЖЕНИЕ 2

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/