Пропускане до съдържанието на страницата

Обявление за подбор на персонал по проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Русе“

понеделник, 03 април 2023

Община Русе, в качеството си на бенефициент по Проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Русе“, по Договор за  предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002-0109-С01, по процедура BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет“ по Програма „Развитие на човешките ресурси 2021-2027 г., обявява подбор на персонал за следните длъжности:

 

1. Социален работник – 12 лица назначени на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.

1.1. Кратко описание на длъжността: осъществяват пряка комуникация с лицата, желаещи да ползват конкретна социална услуга или включване по Механизъм лична помощ; обработване на първична документация във връзка с кандидатстване и насочване на лицата; оказване на административна подкрепа на служителите пряко ангажирани с предоставяне на конкретна социална услуга. Информиране и консултиране на граждани,  техните близки и роднини за дейностите за същността на услугата и целите на проекта. Създаване и поддържане на досиета на потребителите на услугата, съгласно изискванията на проекта. Проучва и анализира удовлетвореността на потребителите; организира и участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта; осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържане на добри партньорски отношения с местни институции и НПО.

1.2. Изисквания към кандидатите: Образователна степен „Бакалавър“, специалност „Социални дейности“ или „Специална педагогика“, „Социална педагогика“, „Психология“.

1.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: Професионален опит в сферата на дейност е предимство.

 

2. Технически сътрудници – 2 лица назначени на пълно/непълно работно време, за периода на изпълнение на проекта.

2.1. Кратко описание на длъжността: Подпомага дейностите на социалните работници. Изготвя, води, класифицира и съхранява документацията съпътстваща услугата съобразно изисквания по проекта.

2.2. Изисквания към кандидатите - Образователна степен – минимум средно образование.

2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: Професионален опит в сферата на дейност е предимство

 

3. Шофьор – 1 лице назначено на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.

3.1. Кратко описание на длъжността: Осигурява безопасен транспорт на екипа от специалисти в изнесените работни места, разкрити по проекта.

3.2. Изисквания към кандидатите - Образователна степен - мин. средно образование.

3.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:

- Свидетелство за управление на МПС;

- Професионален опит в сферата на дейност е предимство.

 

За предоставяне на услугите ще се обособят изнесени работни места  в 6 офиса, в различни квартали на града. Персоналът, зает за предоставянето на услугите в изнесените работни места ще поеме ангажимента да организира и да обезпечи предоставянето на социалните услуги по Закона за социалните услуги, Закона за личната помощ и Закона за хората с увреждания.

Дейностите по проекта ще се реализират в комплекс от взаимосвързани мерки, включващи: създаване на изнесени работни места /фронт-офиси/, доставка на оборудване и обзавеждане; наемане, обучение и супервизия на персонала за прилагане на мерките по Закона за социалните услуги, Закона за личната помощ и Закона за хората с увреждания на общинско ниво; изготвяне на анализи и проучвания от социални услуги, в т.ч. - относно потребностите от същите; планиране и анализиране предоставянето на социални и интегрирани-социално здравни услуги, вкл. - разработване на програми за качество; провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставяне на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания.

Изпълнението на комплекса от мерки и дейности по проекта ще осигури необходимата подкрепа и условия за повишаване на капацитета и експертизата на Община Русе за упражняване правомощията и задълженията на местната власт, свързани с прилагането на Закона за личната помощ, Закона за социалните услуги и Закона за хората с увреждания и ще доведе до повишаване на ефективността и качеството на предоставяните услуги в общността за местните уязвими групи.

 

Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес:

гр. Русе, Община Русе, ул. „Черно море“ № 2, етаж 1, стая 12, стая 13,  всеки работен ден от 8.30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17.00 ч.

 

Срок за подаване на документив периода от 03.04.2023 г. до 12.04.2023 г. След изтичането на този период приемът е постоянен, ако са налице свободни позиции по обявените длъжности.

Необходими документи за кандидатстване:

 

Начин на провеждане на подбора:

        1. Първи етап - разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.

        2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.

 

Общодостъпно място на което ще публикуват обявленията и информацията по проекта: информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ №2 и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.

 

 Приложения към настоящото обявление:

  • Заявление по образец
  • Автобиография

 

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин
https://www.livechatalternative.com/