понеделник, 03 април 2023
Община Русе, в качеството си на бенефициент по Проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Русе“, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002-0109-С01, по процедура BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет“ по Програма „Развитие на човешките ресурси 2021-2027 г., обявява подбор на персонал за следните длъжности:
1. Социален работник – 12 лица назначени на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.
1.1. Кратко описание на длъжността: осъществяват пряка комуникация с лицата, желаещи да ползват конкретна социална услуга или включване по Механизъм лична помощ; обработване на първична документация във връзка с кандидатстване и насочване на лицата; оказване на административна подкрепа на служителите пряко ангажирани с предоставяне на конкретна социална услуга. Информиране и консултиране на граждани, техните близки и роднини за дейностите за същността на услугата и целите на проекта. Създаване и поддържане на досиета на потребителите на услугата, съгласно изискванията на проекта. Проучва и анализира удовлетвореността на потребителите; организира и участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта; осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържане на добри партньорски отношения с местни институции и НПО.
1.2. Изисквания към кандидатите: Образователна степен „Бакалавър“, специалност „Социални дейности“ или „Специална педагогика“, „Социална педагогика“, „Психология“.
1.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: Професионален опит в сферата на дейност е предимство.
2. Технически сътрудници – 2 лица назначени на пълно/непълно работно време, за периода на изпълнение на проекта.
2.1. Кратко описание на длъжността: Подпомага дейностите на социалните работници. Изготвя, води, класифицира и съхранява документацията съпътстваща услугата съобразно изисквания по проекта.
2.2. Изисквания към кандидатите - Образователна степен – минимум средно образование.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността: Професионален опит в сферата на дейност е предимство
3. Шофьор – 1 лице назначено на пълно работно време за периода на изпълнение на проекта.
3.1. Кратко описание на длъжността: Осигурява безопасен транспорт на екипа от специалисти в изнесените работни места, разкрити по проекта.
3.2. Изисквания към кандидатите - Образователна степен - мин. средно образование.
3.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Свидетелство за управление на МПС;
- Професионален опит в сферата на дейност е предимство.
За предоставяне на услугите ще се обособят изнесени работни места в 6 офиса, в различни квартали на града. Персоналът, зает за предоставянето на услугите в изнесените работни места ще поеме ангажимента да организира и да обезпечи предоставянето на социалните услуги по Закона за социалните услуги, Закона за личната помощ и Закона за хората с увреждания.
Дейностите по проекта ще се реализират в комплекс от взаимосвързани мерки, включващи: създаване на изнесени работни места /фронт-офиси/, доставка на оборудване и обзавеждане; наемане, обучение и супервизия на персонала за прилагане на мерките по Закона за социалните услуги, Закона за личната помощ и Закона за хората с увреждания на общинско ниво; изготвяне на анализи и проучвания от социални услуги, в т.ч. - относно потребностите от същите; планиране и анализиране предоставянето на социални и интегрирани-социално здравни услуги, вкл. - разработване на програми за качество; провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставяне на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания.
Изпълнението на комплекса от мерки и дейности по проекта ще осигури необходимата подкрепа и условия за повишаване на капацитета и експертизата на Община Русе за упражняване правомощията и задълженията на местната власт, свързани с прилагането на Закона за личната помощ, Закона за социалните услуги и Закона за хората с увреждания и ще доведе до повишаване на ефективността и качеството на предоставяните услуги в общността за местните уязвими групи.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес:
гр. Русе, Община Русе, ул. „Черно море“ № 2, етаж 1, стая 12, стая 13, всеки работен ден от 8.30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17.00 ч.
Срок за подаване на документи – в периода от 03.04.2023 г. до 12.04.2023 г. След изтичането на този период приемът е постоянен, ако са налице свободни позиции по обявените длъжности.
Необходими документи за кандидатстване:
Начин на провеждане на подбора:
1. Първи етап - разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2. Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
Общодостъпно място на което ще публикуват обявленията и информацията по проекта: информационното табло намиращо се на входа на Община Русе, ул. „Черно море“ №2 и електронната страница на Община Русе www.ruse-bg.eu.
Приложения към настоящото обявление:
Последни " Обяви и съобщения"
Конкурс за управление на социалната услуга „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА И/ИЛИ…
вторник, 16 април 2024
Обява за възлагане на управление на социалната услуга „Кризисен център…
вторник, 16 април 2024
Проект на заповед за определяне реда за ползване на паркоместа за служебни…
вторник, 16 април 2024
Проект на заповед за въвеждане на нови платени зони
вторник, 16 април 2024
Обява за възлагане на управление на социалната услуга „Център за настаняване…
понеделник, 15 април 2024
Конкурс за възлагане на управление на социалната услуга „Център за настаняване…
понеделник, 15 април 2024
Открит обществен достъп до документи по чл. 112, ал. 3, т. 1 и 3 ЗООС…
петък, 22 март 2024
Възлагане на управление на социалната услуга звено „Майка и бебе“
сряда, 31 януари 2024