сряда, 12 юни 2024
О Б Я В Л Е Н И Е
Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр.Русе, пл. „Свобода” № 6, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № ЧР 67 от 10.06.2024 г. на Кмета на Община Русе
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за назначаване на държавен служител при следните условия:
І. Конкурсът се обявява за длъжността „Главен юрисконсулт” в отдел “Правно-нормативно обслужване“ към дирекция „Правни дейности” – 1 щатна бройка.
ІІ. Минимални и специфични изисквания за длъжността и допълнителни умения и квалификации:
А. Минимални изисквания за заемане на длъжността предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:
1. Степен на образование – Магистър
2. Години на професионален опит – 3 /три/ години
3. Минимален ранг – IV /четвърти/ младши
Б. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Образователната и квалификационна степен "магистър", съгласно чл. 1, ал. 1 от Наредбата за единните държавни изисквания за придобиване на висше образование по специалността "Право" и професионална квалификация "юрист";
2. Придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона съдебната власт;
3. Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител.
4. Професионален опит съобразно чл. 13 от Закона за администрацията и чл.2, ал.2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията: най – малко 3 години да е придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността;
В. Допълнителни умения и квалификации:
1. Професионална област на висшето образование: Социални, стопански и правни науки – професионално направление „Право“;
2. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина; познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя; отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията; познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи.
3. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:
Решаване на тест по чл. 33, ал. 1, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.
Тестът ще си проведе в администрацията на Органа по назначаване и ще включва въпроси свързани с познания относно администрацията и въпроси свързани с правилното прилагане на законите и подзаконовите актове към тях в областта на гражданското, административното, трудовото, наказателното право; нормативните актове относно дейността на общината; наредбите на Общински съвет – Русе.
При провеждане на интервюто, конкурсната комисия ще преценява качествата на кандидатите по 5 – степенна скала по 7 показателя съобразно Формуляр за преценка на кандидате Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност;
4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност;
5. Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
6. Автобиография (европейски формат).
V. Място и срок за подаване на документи :
Документите за участие се представят в срок до 10 /десет/ дни от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, Община Русе, ІІ етаж, стая 204, отдел „Човешки ресурси “. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 082 / 881 665 или 082 / 881 777.
Документите може да се подават и по електронен път на електронна поща mayor@ruse-bg.eu, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите копия на изискуемите документи да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.
VІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: електронната страница на Община Русе или информационното табло на входа на Община Русе, намиращ се на ул. „Петър Берон“.
VІІ. Кратко описание на длъжността:
Организира и осъществява процесуално представителство на Община Русе пред всички съдебни инстанции в страната; изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функционирането на общинската администрация; разяснява прилагането на нормативните актове при поискване от съответните ръководители и служители; участва или самостоятелно изготвя актове на кмета във връзка с разглеждане на предложения и сигнали по реда на Административнопроцесуалния кодекс; участва в разработването и дава задължителни мотивирани мнения по законосъобразността на проектите за заповеди, договори и други вътрешно-организационни актове на общинска администрация.
VІІІ. Начина на определяне на размера на основната заплата:
Размерите на индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват в администрацията, се определят по преценка на работодателя, до достигнатия максимален размер на основните месечни заплати на служителите в съответното ниво и степен и са в зависимост от притежавания професионален опит, както следва:
1. при професионален опит до 4 години – в рамките на степен 1 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 933 лв.;
2. при професионален опит от 4 до 10 години – в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 933 лв.;
3. при професионален опит над 10 години – в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 933 лв.
ІХ. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на допуснатите кандидати от отдел „Човешки ресурси “.
Образец на заявление за участие в конкурса може да се изтегли от електронната страница на Община Русе или от интернет адрес: https://iisda.government.bg/
Последни " Търгове и конкурси"
Повторен публичен търг с явно наддаване за продажба на СОС с идентификатор
петък, 22 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Началник отдел” на отдел „Инфраструктура…
четвъртък, 21 ноември 2024
Обявява конкурс за длъжността „Старши инспектор” в отдел „Строителен контрол“
четвъртък, 21 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на сграда частна общинска собственост
четвъртък, 14 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Информация във връзка с конкурс за длъжността "началник отдел" в отдел…
понеделник, 11 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване на имот частна общинска собственост
петък, 01 ноември 2024
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на обекти – публична…
петък, 01 ноември 2024