Пропускане до съдържанието на страницата

Номер: 2015-080

Публикувано на: 01.10.2015 г. | 16:20:02 ч.

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции.

Процедура: договаряне с обявление

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции:

1.   Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица.

2.   Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства и копирни машини, ленти за матрични принтери и глави за мастилено- струйни принтери”.

Съгласно  разпоредбите на чл. 16г. от ЗОП, Възложителят обявява, че поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като предмета на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания.

Документация за участие в процедурата

Качено на: 01.10.2015 г.| 16:58:58 ч. .docx/175.79 KB ]

Приложение № 1 – списък на канцеларските материали, които са включени в предмета на поръчката по обособена позиция № 1

Качено на: 01.10.2015 г.| 16:58:58 ч. .xlsx/34.27 KB ]

Приложение № 2

Качено на: 01.10.2015 г.| 16:59:48 ч. .xlsx/24.38 KB ]

Приложение № 3 – приложението е необходимо за изготвяне на ценово предложение по обособена позиция № 1

Качено на: 01.10.2015 г.| 17:01:41 ч. .xls/95.00 KB ]

Приложение № 4 – приложението е необходимо за изготвяне на ценово предложение по обособена позиция № 2

Качено на: 01.10.2015 г.| 17:02:31 ч. .xlsx/34.26 KB ]

Решение за откриване на процедура

Качено на: 01.10.2015 г.| 17:04:01 ч. ]

Обявление за обществена поръчка

Качено на: 01.10.2015 г.| 17:04:01 ч. ]

Отговор на постъпило писмено запитване

Качено на: 13.10.2015 г.| 17:14:08 ч. .docx/15.60 KB ]

Отговор на постъпило писмено запитване

Качено на: 12.10.2015 г.| 15:23:46 ч. .pdf/97.20 KB ]

Решение за прекратяване на процедура

Качено на: 23.10.2015 г.| 15:53:17 ч. ]

Информация за извършено плащане 2015-080.04.2016.xls

Качено на: 30.05.2016 г.| 11:09:34 ч. xls/33.50 KB ]

Информация за извършено плащане 2015-080.05.16.xls

Качено на: 30.05.2016 г.| 11:09:34 ч. xls/29.50 KB ]

виж всички >

Абонирайте се за нашия бюлетин

Последни " Обществени поръчки-профил на купувача след 01.10.2014 г."

четвъртък, 14 април 2016

четвъртък, 14 април 2016

четвъртък, 14 април 2016

четвъртък, 14 април 2016

четвъртък, 14 април 2016

четвъртък, 14 април 2016

всички >

Банер - Интегрирана система за градски транспорт Банер - Реконструиране и рехабилитация на пешеходната зона Банер - Ремонт на пет общински учебни заведенияБанер - Наука и образование за интелигентен растеж

Преброяване 2021 година Съвет за електронни медии Областен информационен център Аз и градът

Българо-швейцарска програма за сътрудничество Програма енергийна ефективност Balanced European Conservation Approach Реки на времето

Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност Изграждане на социални жилища Innterreg Life

Организация за управление на дунавски туристически район Външни аварийни планове на предприятията с опасни производства Пиц Русе Пиц Русе

https://www.livechatalternative.com/