Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции
Процедура: договаряне с обявление
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции:
1. Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица – приложение № 1.
2. Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания – приложение №2-А и приложение № 2-Б;
3. Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери – приложение №3 .“
Ориентировъчните количества на доставките за срока на изпълнение на поръчката и технически изисквания към стоките се съдържат в приложенията към документацията.
Съгласно разпоредбите на чл. 16г., ал. 2 от ЗОП, когато част от предмета на обществената поръчка е включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, възложителят е длъжен да я отдели в една или в няколко обособени позиции, които запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Обособена позиция № 2: "Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания" от настоящата обществена поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Решение за откриване на процедурата
Качено на: 02.12.2015 г.| 17:01:05 ч.
]
Обявление за обществена поръчка
Качено на: 02.12.2015 г.| 17:01:05 ч.
]
Документация за участие в процедурата
Качено на: 02.12.2015 г.| 17:01:05 ч.
.docx/198.67 KB
]
Приложения
Качено на: 02.12.2015 г.| 17:01:05 ч.
.rar/71.39 KB
]
Отговор на постъпило писмено запитване 2015-095.docx.pdf
Качено на: 07.12.2015 г.| 17:35:01 ч.
pdf/96.32 KB
]
Разяснение по постъпило писмено запитване
Качено на: 10.12.2015 г.| 16:33:54 ч.
.pdf/106.70 KB
]
Разяснение по постъпило писмено запитване
Качено на: 29.12.2015 г.| 17:41:34 ч.
.docx/18.92 KB
]
Спецификация от производител във връзка с разяснение от 29.12.2015г.
Качено на: 29.12.2015 г.| 17:41:34 ч.
.pdf/136.48 KB
]
Протокол № 1 от заседание на комисията
Качено на: 14.01.2016 г.| 17:24:38 ч.
.docx/31.00 KB
]
Съобщение за отваряне и оповествяване на ценови предложения
Качено на: 27.01.2016 г.| 15:49:14 ч.
.pdf/161.80 KB
]
Протокол №2 от заседание на комисията
Качено на: 05.02.2016 г.| 14:40:55 ч.
.docx/28.15 KB
]
Протокол № 3 от заседание на комисията
Качено на: 05.02.2016 г.| 14:40:55 ч.
.docx/26.40 KB
]
Решение за класиране на участниците и определяне на изпълнител
Качено на: 05.02.2016 г.| 14:40:55 ч.
.pdf/110.15 KB
]
Информация за освобождаване гаранция за участие
Качено на: 23.02.2016 г.| 09:48:31 ч.
.pdf/83.98 KB
]
Сключен договор по обособена позиция №3
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:14:17 ч.
.pdf/343.88 KB
]
Приложение - Задание
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:14:55 ч.
.pdf/452.58 KB
]
Приложение - Техническо предложение
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:15:32 ч.
.pdf/64.17 KB
]
Приложение - Ценово предложение
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:15:54 ч.
.pdf/531.62 KB
]
Приложение №3 - консумативи за принтери
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:17:02 ч.
.xls/95.00 KB
]
Приложение - Списък второстепенни разпоредители
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:17:40 ч.
.xls/36.50 KB
]
Информация за освобождаване гаранции за участие
Качено на: 26.02.2016 г.| 10:18:56 ч.
.pdf/77.09 KB
]
Сключен договор по обособена позиция № 2
Качено на: 02.03.2016 г.| 12:13:14 ч.
]
Сключен договор по обособена позиция № 1
Качено на: 02.03.2016 г.| 12:13:14 ч.
]
Информация за освободена гаранция за участие
Качено на: 02.03.2016 г.| 12:24:38 ч.
.pdf/25.91 KB
]
Информация за извършено плащане
Качено на: 07.04.2016 г.| 17:00:29 ч.
.xls/31.50 KB
]
Информация за извършено плащане
Качено на: 07.04.2016 г.| 17:00:29 ч.
.xls/64.50 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.03.16.xls
Качено на: 07.04.2016 г.| 17:00:29 ч.
xls/30.00 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.03.2016.xls
Качено на: 07.04.2016 г.| 17:00:29 ч.
xls/33.50 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.03.- 31.03.2016г.).xls
Качено на: 07.04.2016 г.| 17:00:29 ч.
xls/33.50 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.03.2016.xls
Качено на: 07.04.2016 г.| 17:00:29 ч.
xls/33.00 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.04.16.xls
Качено на: 03.05.2016 г.| 11:26:19 ч.
xls/29.00 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.04.16.xls
Качено на: 03.05.2016 г.| 11:26:19 ч.
xls/32.50 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.04.16.xls
Качено на: 03.05.2016 г.| 11:26:19 ч.
xls/29.00 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.05.- 31.05.2016г.).xls
Качено на: 09.06.2016 г.| 16:43:08 ч.
xls/33.50 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.05.16.xls
Качено на: 09.06.2016 г.| 16:43:08 ч.
xls/29.50 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.06.2016.xls
Качено на: 01.07.2016 г.| 17:19:58 ч.
xls/33.00 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.06.16.xls
Качено на: 01.07.2016 г.| 17:19:58 ч.
xls/30.00 KB
]
Информация за извършено плащане
Качено на: 01.07.2016 г.| 17:19:58 ч.
.xls/91.00 KB
]
Информация за извършено плащане 2015-095.06.2016.xls
Качено на: 01.07.2016 г.| 17:19:58 ч.
xls/32.00 KB
]
Община Русе използва „бисквитки”, за да направи сайта ни по–ефективен, по–сигурен за потребителите, както и за да улесни ползването му. Чрез промяна на настройките във Вашия интернет браузър можете да деактивирате или ограничите прехвърлянето на „бисквитки”, но използването в пълен обем на някои от нейните функции вече евентуално няма да е възможно.